Lindell Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Nå? Vilket spel har den bästa musiken Några nomineringar från min sida: Zelda -serien Megaman 2 & 3 Metal Gear Solid Final Fantasy -serien Street Fighter II Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Mitt favorit spel OST måste vara till 'Soul Calibur 2'. Dem till FF-serierna är ruggigt bra, impov! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lindell Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Mitt favorit spel OST måste vara till 'Soul Calibur 2'. Dem till FF-serierna är ruggigt bra, impov!Jag älskar Soul Calibur 2 men jag lyssnar hellre på egen musik än den som finns i spelet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenocloud Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jag lyssnar på Final Fantasy musiken och MGS musiken och massa annat spelmusik. Vill ni lyssna på nåt bra ska ni lyssna på Xenogears musik. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Chrono Trigger. Utan att tveka. Fast Super Mario Kart är också najs, hehe.. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Final Fantasy och MGS musiken är mycket bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CUBErt Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Vad är det med er? :P Har ni aldrig hört talas om C64? Gammla SID klassiker som Spy Vs Spy och Last ninja soundtrack äger ut dagens fjuttiga grejer :P Monoton müsio für alles! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Klonoa - Door to Phantomill :P jag bara gillar den musiken Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nelle_X Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 jag vet inte några bra hemsidor där man kan ladda hem ainme och spel musik så kan nån hjälpa mig om ni vill det så kan ni skicka ett PM till mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirusEt Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 speciellt FF8 soundtracket e aeg :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^^ Living Dead ^^ Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Soul Calibur 2 OST är grymt bra, men det finns bättre som Resident Evil musiken och FF Musiken är också helt suverän... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nerobelez Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Tycker att Baldur's Gate serien är klar etta på denna punkten, men bl.a. Zelda: Ocarina of Time och FF7 har även dem ruskigt bra musik. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xu Huang Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 ZOE:2nd Runner, helt klart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^^ Living Dead ^^ Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Ja, Baldur's Gate musiken e grym... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
river Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Melodierna från FFVI är klart bäst. Synd bara att SNESens ljudchip är så himla fattigt... Annars diggar jag musiken från Jet Set Radio spelen skarpt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Måste nämna musiken till Silent Hill-spelen. Det är bland det vackraste i musikväg alla kategorier tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyde Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Oj du.. Bästa spelmusiken.. Ganska svårt att hitta någon låt som man alltid kommer tycka är bäst. Ska jag vara ärlig så har jag inte ens någon "bästa låt". Däremon finns det en hel del bra låtar från följande spel eller spelserier: * Halo * Final Fantasy V-X & X-2 * Metal Gear Solid * Silent Hill (Jag föredrar dem mer lugna som Theme Of Laura och Promise. Det kan bli jobbigt och lyssa på "den läskiga" musiken) * Kingdom Hearts * Dead Or Alive * Xenogears * Zone Of The Enders Hoppas jag fick med det mesta nu. Det är inte lätt för det finns så mycket inom spelmusiken som är bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 28, 2004 Anmäl Share Skrivet april 28, 2004 Vad är det med er? :PHar ni aldrig hört talas om C64? Gammla SID klassiker som Spy Vs Spy och Last ninja soundtrack äger ut dagens fjuttiga grejer :P Monoton müsio für alles! LAST NINJA: WASTELANDS!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet april 30, 2004 Anmäl Share Skrivet april 30, 2004 MGS, Square-enix, Castlevania och Mega Man soundtracks är dem bästa enligt mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet maj 1, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2004 * Monkey Island spelen * Baldur's Gate spelen * Icewind Dale spelen * Rainbow 6 spelen * Zelda * Halo * Warcraft 2 + 3 * Starcraft + Broodwars * Medal of Honor * Call of duty * Shenmue I * Beyond Good & Evil * Pinball Dreams + Fantasies (Amiga) * Outcast * Total Annihilation * Mafia * Homeworld 1 + 2 * Giants * Spellforce * Super Mario m.m Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet maj 2, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2004 Starcraft, Warcraft, Call of Duty, Medal of Honor, Battlefield 1942(iof bara en låt...) mfl. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^^ Living Dead ^^ Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Tenchu OST är grymt skönt... ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet maj 8, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2004 Måste nog säga.. Chip and Dales (NES) och BFV ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 Phantasy star 1-4 Final fantasy 1-10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Av tradition så säger jag FFVII Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg