SLäggan Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Nån som vet något om nåt One Piece TV/data-spel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Nån som vet något om nåt One Piece TV/data-spel?? Det finns massor av One Piece spel. tex. One Piece - Grand Battle (Playstation) One Piece - Grand Battle 2 (Playstation) One Piece - Grand Battle 3 (Playstation 2 och Gamecube) One Piece - Grand Battle SwanColloseum (WonderSwan Color) One Piece - Treasure Battle (Gamecube) Kolla HÄR För mer information Grand battle 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 DATORSPEL heter det! DATA = INFORMATION DATASPEL= informationsspel(vilket kan vara vad som helst typ!) datorspel= Spel som spelas på en dator :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 DATORSPEL heter det! DATA = INFORMATION DATASPEL= informationsspel(vilket kan vara vad som helst typ!) datorspel= Spel som spelas på en dator :) Jag tror vi alla förstod vad han menade ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 DATORSPEL heter det! DATA = INFORMATION DATASPEL= informationsspel(vilket kan vara vad som helst typ!) datorspel= Spel som spelas på en dator :) Jag tror vi alla förstod vad han menade ändå. Förmodligen, men jag var tvungen att påpeka detta :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 ååå! Nu måste jag skaffa det spelet :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Och så har vi ju One Piece Going Baseball till Gameboy Advance Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Krunaldo: "Dataspel" är ett vedertaget uttryck av Svensson, oavsett om det är "korrekt" eller inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 10, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2004 dataspel kanske inte är de korekta ordet för datorspel men i vilket fall som helst så skriver de mesta dataspel och alla fattar vad de betyder, så ja tycker inte att det är lönt att ha en diskution om det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 skit jag har inte det spelaet men jag har barat sett på PC Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SLäggan Skrivet oktober 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2004 vart köper man grand battle 3?? har en gamecube hemma som står å dammar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet oktober 14, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2004 http://www.play-asia.com/paOS-13-71-48- ... 0-2mh.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Måste man inte typ ha ett chippat gc? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Måste man inte typ ha ett chippat gc? Nej, vad du behöver är en Freeloader, snabbt och enkelt. Och bäst av allt, du behöver inte modda kuben! http://www.webhallen.com/prod.php?id=13929 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg