kakan Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 nej man kan inte köpa det, det kostar kr/mån för att spela på den första länken jag gav, sen på den andra är det gratis 24 timmar om dygnet året om (förutom när servern är nere) Hur många kör på den andra länken då? Den som är gratis, är det "tilllåtet"/"lagligt" eller vad man nu kallar det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 det är 100% lagligt att spela på den gratis servern, jag kommer inte ihåg varför men det är bara fråga på forumet så svarar en GM (game master). men sök först om du ska fråga, annars blir du avstängd från att posta på forumet. drygt 200-400 online, det händer dock att servern går ner igen, men den kommer alltid upp efter 1 timme eller mindre ibland mera. EDIT: Thosen, du kan inte använda den där clienten till gratis servern. dom har gjort en egen client. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Ne men endo :P den tog jag bara upp för att jag hittade den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Ne men endo :P den tog jag bara upp för att jag hittade den. den andra downloaden fanns på den andra sidan jag gav också, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Ja men iförsej........ ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Den där diskussionen kan ni fortsätta i privmess, och snälla skriv inte så otroligt innehållslösa inlägg som inte direkt säger ngt... Jag är dock lite nyfiken: Är det ngn som har en ingamebild på Ragnarök Online? Skulle gärna vilja se hur det ser ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 http://img97.exs.cx/img97/5531/screenLegend010.jpg Inte jag som tog bilden, han som tog den råka bara ha pilen på mig. http://img97.exs.cx/img97/5940/screenLegend012.jpg Två bilder ur strider som jag närvarat i, förra veckan tror jag. alla strider är inte likadana dock, detta är massvis av spelare samtidigt som gör eftersom fienden är väldigt kraftig. http://img.ragnarokonline.com/game/scre ... shot_1.jpg så här kan det se ut i en stad, detta är "torget" i huvudstaden prontera där alla som är klassen merchant öppnar affärer så andra spelare kan köpa deras saker. så här kan det se ut, fast hitta inge andra bra screens och jag orka inte söka på google just nu :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Coolt petus men jag undrar bara en sak hur spara man!! sparas det automatiskt när man stänger av? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 mm, det är automatiskt. fast om du vill starta i en annan stad än den du startar i så pratar du med Kafra och tar Save så sparas det, så får du starta där du spara med kafra nästa gång du dör/loggar in EDIT: Om det är något ni undrar över, fråga här då så ska jag se om jag kan svara på det så fort som möjligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Tack petus, ser väldigt vackert ut. Gillar den stilen! Jag skulle dock vilja be dig att; antingen förminska bilderna eller lägga upp dem nånstanns. För dem breddar ut forumet och det ser inte bra ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 som sagt, det va inte jag som tog bilderna, men jag tog bort snabblänken så att bilden inte laddas direkt utan man måste nu klicka på bilden/bilderna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Ja det är ruskit kul men gäller bara och hitta ett bra jobb :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 som sagt, det va inte jag som tog bilderna, men jag tog bort snabblänken så att bilden inte laddas direkt utan man måste nu klicka på bilden/bilderna Ja, vare sig om det var du eller ngn annan som tog bilderna spelar ingen roll. Det var du som la upp dem, och nu är det frid och fröjd iaf. Tackar! Anä, får se om man kanske börjar pressa lite RO, eller om man väntar lite på WoW eller möjligen börjar med FFXI Den som lever får se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Är det nån avgift på spelet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Är det nån avgift på spelet? finns gratis och icke gratis servers. om du spelar på den som kostar blir det kanske 8-9$ i månaden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Laddade hem det var ju ägande! Dock aning laggande och svårt att komma igång. Men hur fixas jobb? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Ingen som testat MMORPG-spelet Knight Online? http://www.knightonlineworld.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Kakashi nepp det har ja inte gjort kul? Petus:Hur gör man om man fasnar i ett fängelse i kyrkan i Pretoria (tror det stava så) kan man komma ut eller? Eller måste man göra en ny gubbe? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Thosen: Om du har hamnat i fängelset har du antagligen brutit mot en regel på servern och lär inte komma ut på ett tag, eller så gick du dit självmant och då är det bara leta sig till utgången. annars är det inte mycket man kan göra åt saken. jag tror den heter: Prontera, men iaf :P Doddis: Du måste ha minst job lvl 10 för att skaffa ditt första jobb (1-1) sen efter det kan du byta job när du är job level 40 och uppåt till antingen 1-2 eller 2-2. om du tillexempel väljer att bli en Swordman som 1,1 job kan du sedan byta till Knight som 1-2 eller crusader 2-2. http://iro.ragnarokonline.com/game/jobswordman.asp - använd denna sida för att hitta huset/gubben till att hitta det job du vill ha. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Tack Petus men kom ut efter fem min :P finns det nåt annat sätt att käna pengar på förutom sälja massa saker? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 du kan sälja till affärer och till spelare. det är det 2 sätten det finns. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Tackar och Bockar. ;) men:Om jag är en swordman kan jag bli en Crusader eller måste jag blir en Knight först? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shonen Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Tales of symphonia är ett skit bra!!!!!!!!! rpg spel i anime stil av namco. SPELA DET!!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Thosen: Du måste bli en knight först. Är i level 43 med min swordman och ska byta till knight "snart". Yay. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg