enj0y Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 jag har länge undrat över om det finns någe RPG anime spel som man kan köra online. Helst ska det vara gratis :) Men kom gärna med förslag till spel som är RPG online också :)! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 MMORPG ska det va Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 skulle vilja föreslå Priston tale dock måste du pröjsa mycket tid för att få tag på det . . . tar 6 timmar att ladda hem! http://www.pristontale.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 jag föreslår ragnarök Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Ragnarök online är anime-style MMORPG. Gratis att tanka hem, men med en månadskostnad som i andra MMORPG. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Ragnarök online är anime-style MMORPG. Gratis att tanka hem, men med en månadskostnad som i andra MMORPG. Det går dock att spela på privata servrar där det ibland är gratis och ibland inte :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 skulle vilja föreslå Priston tale dock måste du pröjsa mycket tid för att få tag på det . . . tar 6 timmar att ladda hem!http://www.pristontale.com beror helt och hållet på vilket ställe man laddar ner det ifrån och vem det är man laddar ner ifrån. och på sin egen internet hastighet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Om du kan strunta i det där med att det ska vara gratis så finns det ett MMORPG på Final Fantasy. http://www.webhallen.com/prod.php?id=18447 Har själv inte testat det, men har dock hört att det ska vara väldigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet oktober 10, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2004 Du kan ju alltid lira pc versionen: Final Fantasy XI (11) Online (inkl. Expansionerna The Rise of the Zilart och Chains of Promathia). Första månaden (30 dagar) är gratis, men sen kostar det $12/månad (+$1 för en Content ID*/månad). *Content ID innebär istortsett en karaktär (dock kan du ta bort karaktären och skapa en ny när du vill). Är man ute efter ett FF spel i sin 'sanna' anda då är detta spelet helt fel. Men är man däremot ute efter ett enormt MMORPG spel, tja då bör man inhandla detta. Personligen älskar jag det :) Men som Wilcon nämnde, ifall du inte bryr dig om konstnad osv då kan detta vara något för dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 10, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2004 ragnarök skulle jag föreslå. Skulle också villa föreslå Fable fast de har bara kommit ut till xbox än så länge men de kommer nog snart till pc också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet oktober 10, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2004 Är ganska stupsäker på att Fable inte kommer komma till PC. Det är ju ett singleplayer för övrigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 Ragnarök Online och FF XI är nog de bästa alternativen, trots att de inte är gratis. Det är sallan det finns ett MMORPG som är både bra och gratis. Själv är jag en Ragnarökare. Fast jag spelar inte nu eftersom jag inte har nån uppkoppling. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 30, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2004 Skulle villa läga till ett till online anime spel Fantasy Earth: Ring of Domination. Det är inte så känt eftersom de bara finns ute i Japan och det är inte säkert att spelet kommer släppas utanför Japan än. De som har skapat spelet är de som har skapat Chrono Trigger och Final Fantasy. Bolaget hetter Square Enix. Spelet är uppbyggt i döda monster gå upp i level systemet. Tyvärr finns de inte så mycke information om Fantasy Earth. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 30, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2004 ragnarok online är ett roligt spel som f*n. har typ spelat det 1.5vecka i sträck nu :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saiyajin-Kalle Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Tjaa om du har GC kan du köra Wind Waker Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 skulle föreslå ragnarök online, sååå kul :D skulle nog föreslå en privat server då det finns ganska många bra som e gratis :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 skulle föreslå ragnarök online, sååå kul :D skulle nog föreslå en privat server då det finns ganska många bra som e gratis :P ja, men den bästa servern är endå Lightside//leviathan RO aka LLRO. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Ja var kan man skaffa rangnarrök online då? blev lite ugen på de. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Ja var kan man skaffa rangnarrök online då? blev lite ugen på de. http://iro.ragnarokonline.com/ - för en version som kostar pengar efter ett tag. http://www.clownphobia.com/forums/index ... owtopic=49 - för en som är helt gratis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Ja tack men hoppas ja fattar hur man gör någon gång ;) . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 det är lätt som en plätt att installera/ladda ner. fast det blir svårare i spelet. tog ett tag innan jag fatta vart man skulle när jag va 13/10 i level. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Men jag är lite yngre en dig jag fattade till man skulle använda Copy Text då fattade ja inget men kommer på det imorgon hoppas jag.Men kan man köpa det ute i affärerne eller från nån hemsida? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 nej man kan inte köpa det, det kostar kr/mån för att spela på den första länken jag gav, sen på den andra är det gratis 24 timmar om dygnet året om (förutom när servern är nere) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 OKi då tack tack. >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Jag vet inte men jag hittade en till länk där man kan ladda ner det >:( http://iro.ragnarokonline.com/download/download.asp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg