induce Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Har sett en hel del schyssta deals på denna sida och undrar om någon av er har beställt från de tidigare? De kräver ju scan av legitimation och betalkort så jag antar att de är seriösa. Sen undrar jag lite hur det blir med frakt och tull och så... *hålla tummarna för att någon har tidigare erfarenhet* Tack på förhand! Mvh, Micke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Jag själv har aldrig beställt därifrån, men jag känner en som handlar därifrån väldigt ofta, och jag har aldrig hört honom klaga. Vet att dem dessutom brukar stoppa i frigolit i dvd-boxar så dem inte ska krossas i frakten.. Fraktpris borde stå på sidan, gör det inte det så ska du kontakta dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet oktober 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Det låter betryggande! Skall göra ett försök :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg