Gimpan Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 eee jag har då aldrig målat så mkt överhuvudtaget å är inte alls lika inriktade som er men tänkte ändå få höra ett expertutlåtande :S Nu ritade jag iofs i paint vilket inte gör saken bättre men ....ääh jag vet inte, säg ni!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimpan Skrivet oktober 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Jag ritade den på typ 5 minuter så lite bättre kan jag antar och hoppas man i alla fall :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Fin bild. Men lägg nästa bild under 'konstplanket'. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Den är faktiskt väldigt bra, för att vara i paint. Du har stil iaf, förstår inte varför du inte ritar mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Svårt att tro att du gjort den i Paint faktist. Testa göra en penna papper bild, och se hur den blir ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 snygg bild ;) skulle va kul om du hade en scanner så man kunde se dina "riktiga" talanger med papper och penna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 den e väl OK, men inte överordentligt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Bra för att vara 5 minuter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 jo, men man vet ju aldrig.. när man ritar nåt snabbt och inte vet den exakta tiden så kan man skriva 5 minuter fast än det kanske tog typ 20 minuter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 jo, men man vet ju aldrig.. när man ritar nåt snabbt och inte vet den exakta tiden så kan man skriva 5 minuter fast än det kanske tog typ 20 minuter. Ungefär. Idag färglade jag en bild, innan jag visste ordet av, så hade det gått 4 och en ½ timme. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Som för mig, bilden jag gjorde idag började jag med klockan tolv, innan jag visste ordet av var klockan 5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimpan Skrivet oktober 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 hehe tack för allt cred och jo d va faktiskt på 5 minuter oki kanske 5.47 men men det är ju skitroligt att vissa tyckte den var okej.....jag ville inte lägga den under konstplanket för jag tyckte inte att den dög men nu kanske jag vågar med nästa :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Det finns inget som inte duger, det är klart att det ska vara nått som man har försökt göra snyggt men det är inte alla som kan det och om man då vill ha hjälp så är det bara att fråga. Finns många som är villiga att hjälpa till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cobra_666 Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Den var scary Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg