Vegeta Skrivet oktober 14, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2004 Jo, det iofs... Det känns bara onödigt i alla fall :P håller med dig, ja köpte teckna manga istället för ja behöver lära mig att rita bättre(hoppas att den är till nån hjälp). Jag har teckna manga och jag lärde mig ingenting! Jo kanske hur man gör innan man ska rita och för att bli publicerad, men den är inge vidare. Jag lär mig bäst genom att läsa manga och studera bilderna nogrant. Jag läser säkert om varenda pocketbok som jag köper 3 gånger... Det är så jag lär mig rita bättre! (Bara ett litet tips!) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet oktober 14, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2004 IDAG fick jag första nummret av Shonen Jump... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet oktober 16, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2004 Köpte första nummret igår. Den var helt ok. Tyckte dock att det var synd att de hoppat över en massa i Yu-Gi-Oh (de hade väl åtmindståne kunnat ge ut duellen mellan Yugi och Kaiba... Naruto var en mycket positiv upplevelse, jag trodde inte den skulle vara så bra. Synd bara att det är Yu-Gi-Oh som ges ut i pocket och inte Naruto :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet oktober 16, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2004 Synd bara att det är Yu-Gi-Oh som ges ut i pocket och inte Naruto :S Yu-Gi-Oh släpps redan på pocket för att folk skall kunna läsa de kapitel de hoppat över i Shonen Jump. Du kan nog lita på att Naruto också kommer ut som pocket inom en snar framtid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 16, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2004 Synd bara att det är Yu-Gi-Oh som ges ut i pocket och inte Naruto ;) Yu-Gi-Oh släpps redan på pocket för att folk skall kunna läsa de kapitel de hoppat över i Shonen Jump. Du kan nog lita på att Naruto också kommer ut som pocket inom en snar framtid. Sök efter Naruto på sfbok ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet oktober 16, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2004 Sök efter Naruto på sfbok ;) Det där är utgåvor importerade ifrån USA. Vi syftar självklart på de svenska utgåvorna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 16, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2004 Sök efter Naruto på sfbok ;) Det där är utgåvor importerade ifrån USA. Vi syftar självklart på de svenska utgåvorna. Okok, my mistake ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet oktober 16, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2004 Jag vet inte riktigt om detta ska stå här men eftersom det handlar om Shonen Jump så... Jo, vad tyckte ni om speldemot på Yu-Gi-Oh! Power of Chaos. Kaibas Revenge? Själv tyckte jag att det var roligt p.g.a. att det påminner om Magic the Gathering, som jag spelade förr. Men som sagt, vad tycker ni? (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Har inte testat det än. Jag har fortfarande inte fått min gratis pocketbok. Har någon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vegeta Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Har inte heller fått den..... Tycker inte om att vänta! >:) Men den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Fick Yu-Gi-Oh1 igår, läste ut den på kvällen oc h ska läsa en bit av tvåan som jag köpte förut, senare ikväll :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 har inte betalat än men den sista dagen var ju 22 så ja betalar imorn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 Något som jag dock inte förstår i naruto är Narotus uttryck "jag bara! jag bara", "men bara! men bara! osv. Ok, jag tror jag förstår själva meningen i det, men det låter konstigt, tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 Något som jag dock inte förstår i naruto är Narotus uttryck "jag bara! jag bara", "men bara! men bara! osv. Ok, jag tror jag förstår själva meningen i det, men det låter konstigt, tycker jag. tycker det låter kånstigt allmänt i Naruto, det känns kånstigt när man har läst de på engelska, fast annars är de väl inget fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vegeta Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 Fick den också igår! måste köpa tvåan..... Man bor ju på landet så affärerna finns ju inte så nära hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 Något som jag dock inte förstår i naruto är Narotus uttryck "jag bara! jag bara", "men bara! men bara! osv. Ok, jag tror jag förstår själva meningen i det, men det låter konstigt, tycker jag. Jag har inte läst svensköversättningen av Naruto än, men min gissning är att det är en "svenskfiering" av Narutos eviga "~datte bayo" i orginalet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 När man pratar skall det låta mer: "Men ja' ba', men ja' ba'". I skrift kan det se lite konstigt ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Jag fick första numret av Andreasson på bokmässan, men jag har fortfarande inte läst ut den... >_> Har precis kommit fram till Naruto. Men det beror nog mest på att jag inte är så intresserad. Naruto är dock mycket bra, läser de engelska pocketarna lite grann, och jag lär nog fortsätta med dem :P De andra serierna intresserar mig inte alls, utom Sand Land, som är rätt trevlig.. Har läst den dock.. på tyska :P Jag fortsätter nog ändå stödköpa Manga Mania, den är trevligare :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ani-chan Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Wohoo :) Grattis då! Har redan de numret, fast jag har inte läst ut hela tidningen. Har Shaman King kvar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Wohoo :) Grattis då! Har redan de numret, fast jag har inte läst ut hela tidningen. Har Shaman King kvar ^^ Jag gillade Shaman King starkt! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 "Är du en Skalman säger du?" "Då har du träffat Bamse för sista gången!!" >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Jag blev faktiskt positivt överraskad av första numret. Jag hade inte så höga förhoppningar då jag läst förtitten, men jag ville aldrig lämna ifrån mig det riktiga numret när jag väl fick det. DOCK så blev det ett hål på första sidan när jag skulle ta loss den där prenumerationslappen. Störande. Lite av framsidan försvann också när jag skulle ta bort demoskivan, plus att något gjorde att Shonen Jump och senaste numret av Manga Mania klistrade ihop så då förlorade BÅDA tidningarna färg. Trots att jag gillar Shonen Jump så orsakar den skada i mitt hem. :sleep:; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozty Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 gillar inte yu-gi-oh, Shaman king var okej, och naruto är ju bra manga men det låter lite roligt på svenska. Men tyckte det var ovanligt bra gjort för att vara svensk översättning. Ska väll troligen köpa nr.2 oxå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farore Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 Dumt att 2:a numret inte kommer ut förräns i december! :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 Man kan ju hoppas att Shonen Jump går samma väg som Manga Mania, alltså att den släpps varje månad istället för varannan. För visst är det det den gör nu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg