Teron Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 När Naruto klottrar på de fyra hokagenas ansikten på berget skriker han åt alla de som tittar på honom:"PUNDHUVEN!!! Liksom, Typ, Dra åt skogen!" Sen heter kage bunshin no jutsu, multipel skuggklon hehe. Det borde finnas bättre ord för de sakerna. Förslag? Jag undrar lite varifrån ordet multipel i multipel skuggklon kom (om det nu är så det översatts, köper inte tidningen själv). Detta då jag inte kan se något ord i originalet som skulle antyda att det handlade om flera, och att Naruto inte behöver skapa mer än en skuggklon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 jag har inte fått den än!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Idag kom mitt inbetalningskort, man får väl ordna betalningen ikväll.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Samma för mig, fick också mitt idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Vilken bok har ni valt i erbjudandet? Själv valde jag Yu-Gi-Oh! Ritamanga-böcker är lite tråkigt. Man borde lära sig själv att bli mangaka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Vilken bok har ni valt i erbjudandet? Själv valde jag Yu-Gi-Oh! Ritamanga-böcker är lite tråkigt. Man borde lära sig själv att bli mangaka. ja tänkte så här. Eftersom att Yu-Gi-Oh kommer komma som manga i butikerna snart så kan ja köpa den senare, men ja behövde en bok om hur man tecknar manga eftersom ja är rätt dålig på att rita manga och vill gärna bli bättre. så ja tog de som första steg. Men ja kommer själv klart köpa Yu-Gi-Oh sen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Vilken bok har ni valt i erbjudandet? Själv valde jag Yu-Gi-Oh! Ritamanga-böcker är lite tråkigt. Man borde lära sig själv att bli mangaka. Jag valde Yu-Gi-Oh, dels för att jag redan har Teckna Manga-pocketen och dels för att jag gillar Yu-Gi-Oh. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 teckna manga pocketen handlar om hur du gör serier och inte några tips på hur du ritar gubbar (nåt litet tips) jag tog yu-gi-oh men har inte fått första nr än ^^* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet oktober 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Jag gillar inte Yu-gi-oh mycket alltså, är en sådan stark Pokémon-wibe över den. Men jag har ifs bara läst det som finns på svenska, och sett lite av det som går på 4:an och sett en dvd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Jag valde Teckna Manga-boken. Jag tänkte som så att Yu-Gi-Oh! redan finns i Shonen Jump. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet oktober 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Jag valde Yu-gi-oh, har redan teckna manga. Dessutom så tar dom bort ett stort gäng kapitel i Shonen Jump för att hinna ifatt tv-serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Jo, jag är vid den delningen nu, "Duell 60". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Jo, jag är vid den delningen nu, "Duell 60". Jag förstår varför de gjorde så men jag tycker ändå det är lite knasigt. Alla följer ju inte serien på TV... Fick alla hem sin pocket samtidigt som tidiningen? (Fick inte jag...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet oktober 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 inte jag heller. men den kommer så fort man betalat antar jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet oktober 10, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2004 jag hade tänkt prenumerera men tycker att det e lite onödigt när man har 1-3 av naruto, 1-4 av shamen king och sandland.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 10, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2004 inte jag heller. men den kommer så fort man betalat antar jag. boken du har beställt kommer när du har betalat, som är senast 22 oktober. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet oktober 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 29 oktober stog det för mig >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 inte jag heller. men den kommer så fort man betalat antar jag. boken du har beställt kommer när du har betalat, som är senast 22 oktober. Konstigt, jag betalade innan jag fick tidningen... man får väl kontakta dem om den inte kommer senare i veckan ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vegeta Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 Har oxå fått nr 1. tog yu-gi-oh som val. Men har inte fått den än. men det kan dröja upp till 5 veckor. tyckte Naruto ovh yu-gi-oh! va bäst. Shaman king var lite sämre än vad jag trodde. (Syör mig väldigt mycket på manta i shaman king!! >:) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 29 oktober stog det för mig >:( kånstigt helt säker på att det stod 22 oktober på min. kanske är nån skillnad var man bor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 Jag läste ut den igår! Jag gillade alla serierna, lite jobbigt bara att jag har sett alla Naruto avsnitt och nu ska jag läsa om det, men jag antar att det blir lite mer skillnader i fortsättningen i boken, få jag i alla fall hoppas. Och nu börjar jag tänka på varför jag valde Yu-Gi-Oh pocketboken när man ändå läser Yu-Gi-Oh i tidningen.. :|, ångrar mig! Jag skulle valt teckna manga >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 Och nu börjar jag tänka på varför jag valde Yu-Gi-Oh pocketboken när man ändå läser Yu-Gi-Oh i tidningen.. :|, ångrar mig! Jag skulle valt teckna manga >:( Kanske för att Shonen Jump hoppade över från kap1 till kap60? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 Jo, det iofs... Det känns bara onödigt i alla fall :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 Jo, det iofs... Det känns bara onödigt i alla fall :P håller med dig, ja köpte teckna manga istället för ja behöver lära mig att rita bättre(hoppas att den är till nån hjälp). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 Lär dig teckna manga är ingen lärobok i hur man tecknar, utan en lärobok i hur man tecknar _serier_, det vill säga, vad man skall tänka på när man skapar sina figurer, när man lägger upp en seriesida, när man skall teckna en historia på 30 sidor, hur det skall se ut för att man skall få det publicerat, och så vidare. Hur man tecknar rena bilder lär man sig bäst på egen hand genom att sitta och rita av som vanligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg