Emil Azon Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Idag fick jag det! Första nummret av Shonen Jump :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Fusk! Jag har inte fått den ännu :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Idag fick jag det! Första nummret av Shonen Jump :de har du fått nr 1 redan? på mitt brev hem står de att ja ska betala inom 2 veckor för att få nr 1? hur kan du fått de redan, ges inte alla ut sammtidigt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Kul att den kommit. Finns det några intressanta artiklar förutom serierna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 på mitt brev hem står de att ja skall betala inom 2 veckor för att få nr 1? hur kan du fått de redan, ges inte alla ut sammtidigt? Det är en månadstidning. Det kommer ett nummer i månaden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Kom hem från skolan där vi haft tio kilometers orienteringsbana så såg jag shonen jump som låg i brevlådan :P perfekt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Göttans! Jag fick den idag =) Jag ska öppna den ikväll, det ska bli kul :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Jag har fått mitt nr idag med! :D Jag har läst lite nu efter skolan, sparar resten till senare... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Jag fick också min idag! Ska läsa den när jag har tid senare ikväll! :D Ska bli kul :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet oktober 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 har du fått nr 1 redan? på mitt brev hem står de att ja skall betala inom 2 veckor för att få nr 1? hur kan du fått de redan, ges inte alla ut sammtidigt? Jag trodde hela tiden att jag skulle få inbetalningstalongen med första nummret, men jag fick inte med den där heller :S Men den är schysst... Yu-gi-oh var/är inte världens bästa, men Naruto var riktigt bra. Har inte läst Shaman King än, men men. Nästa månad kommer Sandland, så det blir riktigt roligt, den är bra! Skulle vilja se typ Dr. Slump i SJ, Dr. Slump är verkligen hur rolig som helst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 När får man pocketboken av Teckna Manga eller Yu-Gi-Oh? Trodde att man skulle få med sin pocket när man fick nr 1, men så var det icke... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Har denna tidning kommit ut i Sverige?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Har denna tidning kommit ut i Sverige?! Ok du kallar dig för "Manga Master"... hehe Ja ettan kom ut precis idag till de flesta som har börjat prenumera på den. Naruto var bäst hittils, men översättningen var lite skräpig ibland på vissa ord. Ska läsa Shaman King när jag ska lägga mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Naruto var bäst hittils, men översättningen var lite skräpig ibland på vissa ord. skall läsa Shaman King när jag skall lägga mig. Vad var det som var fel med översättningen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 När Naruto klottrar på de fyra hokagenas ansikten på berget skriker han åt alla de som tittar på honom: "PUNDHUVEN!!! Liksom, Typ, Dra åt skogen!" Sen heter kage bunshin no jutsu, multipel skuggklon hehe. Det borde finnas bättre ord för de sakerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 När får man pocketboken av Teckna Manga eller Yu-Gi-Oh? Trodde att man skulle få med sin pocket när man fick nr 1, men så var det icke... Pocketboken får man när man har betalat :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Okej, jag vet inte om jag har betalat. Det är mamma och pappa som sköter det :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Jag undrar som vissa andra här när man får inbetalningskupongen... Men den kommer väll förr eller senare :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Jag undrar som vissa andra här när man får inbetalningskupongen... Men den kommer väll förr eller senare :D ja har fått min redan, de står att ja ska betala innan den 20 annars så får ja inte beställningen. Ja fick Nr 1 idag :D har inte läst den än eftersom ja hade så mycke att göra men ska göra de så fort som möjligt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Okej... den kommer väl... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 är det nummer 1 eller nummer 1 det här året ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 är det nummer 1 eller nummer 1 det här året ? Det är det allra första numret och då även 'årets' första nummer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 är det nummer 1 eller nummer 1 det här året ? Det är det allra första numret och då även 'årets' första nummer. ic. trodde det vart ett uppehåll på tidningen under sommaren bara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Det är ju bra att den redan kommit. Själv har jag inte skickat in min bankett. Men jag tänkte göra det. Får man inte nr1 nu eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 När Naruto klottrar på de fyra hokagenas ansikten på berget skriker han åt alla de som tittar på honom:"PUNDHUVEN!!! Liksom, Typ, Dra åt skogen!" Sen heter kage bunshin no jutsu, multipel skuggklon hehe. Det borde finnas bättre ord för de sakerna. Förslag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg