F.d. medlem Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Okej, tänkte väl att det är lika bra att skapa en tråd endast för serien då. Gjorde klart framsidan idag. Observera att jag är inte övernoga med den här serien, men någorlunda bra skall den bli. Vill ni veta storyn så får ni läsa. ;) Jag använder mitt sheezyart-konto endast för serien än så länge, jag kommer att länka till ett annat ställe när den riktiga hemsidan är uppe. http://www.sheezyart.com/Pultron/gallery/ Kommentar på nyaste sidan Hon är INTE under vattnet som det ser ut, mer i en tyngdlös tidsrymd yadayada. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Snyggt! Vad är det för grejjer som flyger runt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Tackar! För att vara helt ärlig så kan jag inte säga. Jag har bestämt att det skall vara lite spoiler-varning på dem. XD Men, det ser ut som små buskar som kompisen på MSN sade. Egentligen var det meningen att vara små skinade och lysande saker. ^^; Jag suger på effekter med blyerts. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 wee! En ny serie^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg