schkauffel Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jag bara tokälskar denna animen :D RPG och komedi. Jag bara älskar den :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet juni 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2004 Okej.. var det de enda du hade och säga? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juni 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2004 schkauffel menar du säsong 1 eller 2? Och den är väl lite små rolig :) Gaara!: ditt inlägg var dock ganksa onödigt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Ja! Guruguru är en helkön anime. *ville också göra ett totalt onödigt inlägg* ^^;;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2004 Jo onödigt inlägg men animen är verkligen grymt bra! :D :D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2004 Och nu: Det onödigaste inlägget hittils! Den har jag inte sett... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet juni 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2004 Och nu: Det onödigaste inlägget hittils! Den har jag inte sett... ;) ett än mer onödigt inlägg jag har inte heller sett den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg