Doddis Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 här är en ny pic från mig :) lite fanart från Home Town och Mitt lilla rike . . . http://img85.exs.cx/img85/4166/DoddisandMiniBob.png Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Dra ner på storleken på bilderna lite. Stora bilder är jobbigt för alla 56 k'are även om de bara är svartvita. Vad gäller själva bilden så är det bra förutom att hans högra fot är lite väl stor i jämförelse med hans vänstra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 vet men det korkade Photoshop vägrar göra den liten :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Vägrar göra den mindre? Beskriv närmare vad det är för problem du stöter på, så kanske du kan få hjälp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 um heh . . . scannar in den. laddar up den på en server postar här . . . felet är karnse . . . hm . . . jag har inte ens försökt >. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Det var iallafall snyggare än vad jag kan åstadkomma idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 va!?!? är jag inte nummer 1 på att vara sämst? buhuhuhu. . . . posta en bild så kan vi se vem som kan teckna sämst! tror inte på att du suger =P vissa bild snälla Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Doddis är du elva år? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 När du skannar in så är bilden ALLTID högupplöst om du inte angett annat. Ta och skaffa ett program som kan ändra storleken. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 ThoseN: japp jag är elva ;) varför undrar du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 man aka inte spamma ingentlingen men jag bara undra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 aka? är det japanska eller? eller oj du har väl stavat ska fel =S men aka låtter som japanska tycker jag =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg