TigerTand Skrivet januari 11 Anmäl Share Skrivet januari 11 Såg att det inte fanns någon fan sida för en av mina senaste favoriter. Solo leveling! Skriv hur det går mer anime läsning eller hur långt ni kommit i spelet eller vilket avsnitt ni är på i animen? Säsong 2 första avsnittet har precis släppts. Första säsongen släpptes på prime, tror den finns på crunchyroll med flera ställen med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 11 Anmäl Share Skrivet januari 11 8 timmar sedan sa TigerTand: spelet Spelet? 🤔 Jag har läst hela webbserien och följer animeversionen. Hyfsad actionserie, särskilt animeversionen, men båda versionerna tycker jag lider av att huvudpersonen är för cool: han visar liksom knappt några känslor, så det blir svårt att empatisera. Jag gillar nya säsongens öppningslåt. LiSA som sjunger för Hiroyuki Sawano kändes lite otippat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet Söndag 20:03 Anmäl Share Skrivet Söndag 20:03 21 timmar sedan sa Sceleris: Jag gillar nya säsongens öppningslåt. LiSA som sjunger för Hiroyuki Sawano kändes lite otippat! Den var pretty dope faktiskt. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg