Trucken Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Jag såg denna anime för en **** massa år sen och kom att tänka på den för någon dag sen. Nu försöker jag hitta den att köpa någonstans, men hittar bara en som heter två års ferier. Är det här bara uppföljaren eller innehåller den även ettan? Finns det någon som är lite mer insatt som kanske har något bra förslag på var jag kan köpa den och hur många delar det finns? Tack på förhand. **Redigerade bort svordom. //Herid Fel** Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Vad heter den på Japanska eller Engelska? Lättare att hitta då! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 "Två års ferier" handlar om en grupp barn som blir strandsatta på en öde Ö... Har aldrig hör talas om "Ett års ferier" Här är ett litet ljudklipp från "Två års ferier" Http://home.tiscali.se/perochjo/temp/promenad.mp3 Låter det bekant (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg