MathJuice Skrivet Onsdag 21:42 Anmäl Share Skrivet Onsdag 21:42 God jul alla isekaifans! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet Torsdag 19:58 Författare Anmäl Share Skrivet Torsdag 19:58 Fate/Strange Fake: Så efter att ha släppt en "teaser" länge länge sen så verkar det bli av som ett helt projekt denna gången. Är dock så ute ur loopen med Fate att jag vet inte om jag orkar mer... Guild no Uketsukejou desu ga, Zangyou wa Iya nanode Boss wo Solo Toubatsu Shiyou to Omoimasu: Jag kopierade hela namnet bara för att det är så långt att det blev komiskt. Men en serie om guild girl men som smäller till om det blir övertid låter intressant. Beheneko: Är det inte samma som den där när en kille blev förvandlad till en hund och följer runt tjejer, fast nu är det en katt och en isekai? Känns som ganska lågt hängande frukt dock. Akuyaku Reijou Tensei Ojisan: Bakarina fast en pappa blir skruvkorksblondin. Det lilla av mangan jag läst verkar den vara wholesome där villainess (som verkar ha en egen kategori också) försöker att inte vara elak. Yass king slay! …Så kanske bara två serier denna säsong också för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg