tomado Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Ååh, jag har oxå längtat o efter dig e det jag.Men det är det att jag vet inte om jag kan få tillgång till scanner...(?):(:P:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 ja vill nog vara med på listan (?) sät upp mej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Ok, jag lyckades på nåt sätt få för mig att jag skulle göra del 9 så det blir lite knas här men med lite välvilja kan man se det här som del 10 ändå även om det blir ett litet "glapp". http://www.deviantart.com/deviation/14054693/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Äntligen oh yeah! Jag har läängtat o läääääängtat. Oh yeah! den va grym ju. Oh yeah!Grym humor. Oh yeah!Supernajs! Helt enkelt makalös! Keep up the Wonderbar work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 ååå äntligen jag jag ska börja skissa nu!! men förvänta er inte mycket (varken humor eller vackra bilder) men jag skall göra mitt bästa förresten grymm fortsättning håkan bara svårt att göra fortsättning på.. (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 ååå äntligen jag jag ska börja skissa nu!!men förvänta er inte mycket (varken humor eller vackra bilder) men jag skall göra mitt bästa förresten grymm fortsättning håkan bara svårt att göra fortsättning på.. (?) Tror att det är ett antal tecknare som står före dig i kön...Snacka med PC så sätter han väl antagligen upp dig på listan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 ååå äntligen jag jag ska börja skissa nu!!men förvänta er inte mycket (varken humor eller vackra bilder) men jag skall göra mitt bästa förresten grymm fortsättning håkan bara svårt att göra fortsättning på.. (?) Tror att det är ett antal tecknare som står före dig i kön...Snacka med PC så sätter han väl antagligen upp dig på listan. Nej, det är Kaninen nu! Såhär ser listan ut vad jag vet: Arla-kaninen - Tomado - Mustela - Japs Alltså snart jag! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 ååå äntligen jag jag ska börja skissa nu!!men förvänta er inte mycket (varken humor eller vackra bilder) men jag skall göra mitt bästa förresten grymm fortsättning håkan bara svårt att göra fortsättning på.. (?) Tror att det är ett antal tecknare som står före dig i kön...Snacka med PC så sätter han väl antagligen upp dig på listan. Nej, det är Kaninen nu! Såhär ser listan ut vad jag vet: Arla-kaninen - Tomado - Mustela - Japs Ja det va som f*n...jag har visst inte hängt med riktigt i svängarna, sorry. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 jahopp jag har skissat klart den nu, men jag kan nog inte lägga in den förän på fredag eftersom jag har träning imorgon, men om ni har tur så kommer den imorgon endå (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Wow, sådär ja! Snyggt Håkan. Synd att du blev förvirrad och gjorde en ny del 9... Men det funkar ju (nästan) ändå. Fast om man sätter in Håkans som sida 9 och Zaffes som sida 10 så löser sig det hela. Men då kanske det ställer till det för Arla-kaninen om han redan gjort en fortsättning på Håkans sida. Vad tycker Kaninen och ni andra? (Det är på grund av såna här grejjer som jag gärna vill att ni väntar med att börja teckna tills jag gett klartecken) Listan på kommande tecknare ser ut såhär: Arla-kaninen - tomado - Mustela - Japs - Hellsinger - Zaffe - PsychoCaptain - ThoseN Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 nja asså jag tycker nog cet skulle vara bäst om det var som det är, man kan väl tänka sig att xynax och greken(eller nått) tröttnar på att leta med honnom och börjar slåss istället....?? jag tror det funkar ganska bra med min bit då, men jag skulle kunna göra en ny om ni hellre vill det, men om den jag gjort nu kan jag nog lägga upp idag. ska bara scanna. sorry det va lite klantgt...... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Jag var ut tråkad så... Lite fanart ^^ http://img.photobucket.com/albums/v259/ ... t2copy.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Snyggt! YxNax me gula ögon nu ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Du sa Gula ögon nu, och det är något konstigt i det: Alla förutom Japs har ej färglagt sin serie så OM Du menade att han hade vita så får du väl fråga mannen som ligger bakom serien, nämligen...PsychoCaptain! Men nu vet inte jag om du syftade på att han hade vita ögon. Debatt del 1 slut *om det komemr en del 2 vill säga*[/u] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 heh, jag lekte bara lite I PhotoShop, håller forfarande på och lär mig programmet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 nja asså jag tycker nog cet skulle vara bäst om det var som det är Okej. Posta sidan du redan ritat. Bara dumt av mig att röra till det hela :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 nu kommer äntligen förtsättningen hoppas ni gillar den, och hoppas ni kan läsa vad som står(lite osäker handstil). http://img.photobucket.com/albums/v240/Arla-kanninen/del11.jpg (hoppas länken funkar oxå) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Underbbar fortsätning, passa in perfect ju! ^^.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Bra fortsättning tycker jag! Hela gänget är sammlat ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 men förvänta er inte mycket (varken humor eller vackra bilder) Jag tycker att den var skitkul XD Dessutom tycker jag att storyn har sytts ihop bra. Näste man till rakning! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Det är jag nu! Jag måste börja skissa o fundera... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Hoppas strömmen kommer tillbaka hemma innan det blir min tur... Ta god tid på dig Tamado ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Skissen e klar nu o kanske kommer bilden på kort imorrn o nån annan gång på scannerbild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 God tid!? Men skissen är ju klar! O jag fixar nog den ikväll o baaaa...! Stackars dig som blivit av med strömmen men du, hur skrev du då här? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake-servant Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 PsychoCaptain kan du skriva upp mig på listan! Och till er andra, jag syns inte så mycket på denna sidan så ni känner nog inte till mig men ja e tomatens brorsa och jag har läst mycket men inte orkat logga in. så jag kan måla! har tecknat i ett tre kvartsår nu ungefär så men tecknar perioder kommer och går så nyss startade en när jag fick massa tecknarmojs. Färdig snackat! Punkt slut . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg