Jasper Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Heh, underbart! Äntligen en till sida, vi har väntat schåå läänge.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Fantastiskt bra sida Japs! Och första Fortsätt Serien© delen i färg Blir nästan lite sugen på att färglägga nån av mina gamla sidor... Nu är det Zaffe som står på tur. Och om man ska dömma av hans senaste sida kan vi vänta oss ännu ett mästerverk. En vecka Zaffe, från och med... NU! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Riktigt skön sida Japs....zaffe fick nog den tyngsta veckan på hela året...^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Hm, du har rätt Mr F. Kan va hårt att få nånting gjort runt jul... Vi kan ju ta lite paus i nån vecka så kan Zaffe köra igång igen efter nyår nån gång. Ingen veckoregel den närmaste tiden alltså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Tack för alla komplimanger. ^^ zaffe fick nog den tyngsta veckan på hela året...^^ Stackars zaffe ^^ coughNOTcough Jag blev mest nöjd med Yxnax "ansikts" -uttryck. Precis som jag tänkte mig ^^ ... just ja. Skriv upp mig för en till runda snarast möjligt tack ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 24, 2004 Anmäl Share Skrivet december 24, 2004 Nu är det Zaffe som står på tur. Och om man ska dömma av hans senaste sida kan vi vänta oss ännu ett mästerverk. eeh.. tyvärr inte ^^; me nkul att folk har höga förväntningar från mig ^^ zaffe fick nog den tyngsta veckan på hela året...^^ Precis, därför blir det bara en snabb blyertssida den här gången ^^; jag kanske gör den klart vid senare tillfälle och lägger upp men nästa person får fortsätta så länge! sidan 9 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 24, 2004 Anmäl Share Skrivet december 24, 2004 Me loves it^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 Ahahahahah :D Obetalbart ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 jag gillar skarpt din humor Zaffe! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 Haha, utmärkt! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 Haha! hehehe...HAHAHA!! Den ägde stoort zaffe!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 Klockren Zaffe =) Vems tur är det nu då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 Håkan - Arla-kaninen - tomado är dom som (vad jag vet) står i listan ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 Jag ska vara efter Tomado om jag inte är ute och cyklar helt och hållet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 25, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 Jepp, listan är som följer: Håkan - Arla-kaninen - Tomado - Mustela - Japs Så nu är det alltså Håkan som har facklan. Du behöver inte heller hålla dig till tidsbegränsningen. Veckoregeln börjar gälla igen efter nyår då alla släktingar har åkt hem och det blir lite mer tid över till att teckna :) Nu är det Zaffe som står på tur. Och om man ska dömma av hans senaste sida kan vi vänta oss ännu ett mästerverk. eeh.. tyvärr inte ^^; men kul att folk har höga förväntningar från mig ^^ Jag tror nog att alla förväntningar infriades Zaffe. Skitbra sida! Jag gillar den skissiga stilen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Jg har nu en scanner, Så ta ochskriv upp mig" på listan ^. ^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 tack alla, skriv upp mig efter hellsinger! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Här är jag Tomado den intellegenta som kom på att göra fanart och...tadaaa detta är resultata http://images.animanga.nu/fanart/4197/sychocaptain.jpg Var det bra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Här är jag Tomado den intellegenta som kom på attgöra fanart och...tadaaa detta är resultata http://images.animanga.nu/fanart/4197/sychocaptain.jpg länken funkar inte, jag vet men ta bara ett mellanrum så funkar det! Var det bra?(stressad) Snajs bild! Men det märks att du var stressa; den 'romerska krigaren' är ju en grek för tusan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Men det märks att du var stressa; den 'romerska krigaren' är ju en grek för tusan! Jag menar inte att jag var stressad när jag målade alltså jag menar att jag var stressad när jag la in den! Oj!Jaha en grek jag är väl inte så där mojsig då men jag tyckte man kunde kalla han det men nehe, sorry! :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 Ni är inskrivna Hellis och Zaffe. Och jag sätter in mig själv för en omgång till också. Här är jag Tomado den intellegenta som kom på att göra fanart och...tadaaa detta är resultata http://images.animanga.nu/fanart/4197/sychocaptain.jpg Var det bra? Jag ska genast skapa en fanart-sektion på förstasidan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Okej, nu är det dax att sätta fart på den här tråden igen. Slut på slappandet! Håkan, det är fortfarande din tur Du har en vecka från och med nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Bät att PM:a honom oxå, om du inte redan gjort det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Hehe du kunde ha lagt upp mej på listan men men ja suger på teckna är de tillåtet o göra ett fanart till eller? vill teckna nu (har spelat cs för mycket nu) ajja här ät yxnax säg inget om tecknadet den ä min andra bild som ja färglägger nu typ: http://img.photobucket.com/albums/v473/HaztE/YxNax.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet januari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 ÅÅÅååhhh nu e det snart jag, som jag har väntat!! Undra hur håkans blir(?) allas snuttar har varit skit grymma hoppas jag kan hålla samma klass... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg