PsychoCaptain Skrivet december 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Ah, snajsigt! ..Och, eh, "Gick".. Öum, nu förstår jag inte alls vad du menar Jasper...*tittar sig oskyldigt omkring* Men tack ändå ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 ursäkta språket, men fy fan va bra fortsättning på serien, PC! Gillar den verkligen, humor, stil och snygg layout! Riktigt grymt! Du får allt lägga upp lite annat här i konstplanket än bara "Fortsätt Serien" bidrag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Ah, jag kan inget annat än att instamma med Vicious! Riktigt bra! Jag skrattade faktiskt lite (vilket jag inte gör särskilt ofta, när jag läser that is). ^^; way to go! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 hah, jävligt snyggt PC, både tecknat o story ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 hahahaha fy "han där nere" va roligt..=) mycket bra...hoppas det inet dröjer till nästa..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Yey ^^ det är min tur! vi får se hur det blir =D moohahaha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Det där var riktigt hett PC, du borde starta en egen serie här på forumet för alla sidor jag har sett av dig har varit, RIKTIGT snygga och roliga. Och nu säger vi alla lycka till till Athanasia med nästa del i serien! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Riktigt bra, humor och action! ^^ jag diggar din stil enormt oxå! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Tack så mycket! Tyvär blir det nog ingen egen längre serie här av mig. Jag är lite för lat :) Men vill ni läsa lite fler serier av mig (under namnet Gnagda Benet)kan jag tippsa om det smått fantastiska fanzinet Nasses Nekrozin som ges ut av några kompisar i Göteborgstrakten. Fins ett ganska fint galleri på deras hemsida också... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Hahha din nya stripp var ju underbar! ^^... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Var inne och kollade på Nasses Nekrozin, och där verkar det finnas bilder av varenda en som jobbar med Nasse, förutom Gnagda Benet! Det är sådana här saker som gör livet till helvete..:< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Underbar idé det här,P-Captain =D Om min scanner funkade skulle jag erbjuda mig om att måla en strip,men eftersom den är trasig,så,ja...aksnke en annan gång.Men ialllafall,jag kommer definitivt läsa allas fortsättningar på serien ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Jag är väldigt ledsen, men just nu har jag alldeles för mycket att göra, så jag kommer inte hinna klart med den inom den tiden jag har på mig >_<;; *bockar och bugar* Sumimasen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Jag är väldigt ledsen, men just nu har jag alldeles för mycket att göra, så jag kommer inte hinna klart med den inom den tiden jag har på mig >_<;;*bockar och bugar* Sumimasen! men skynda! max fem h gör man en serie på om inte midre du hinner ju.. ^^ ja lovar.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Jag är väldigt ledsen, men just nu har jag alldeles för mycket att göra, så jag kommer inte hinna klart med den inom den tiden jag har på mig >_<;;*bockar och bugar* Sumimasen! men skynda! max fem h gör man en serie på om inte midre du hinner ju.. ^^ ja lovar.. Jo, jag vet men..jag behöver all tid som jag kan komma åt*bortsett från denna lilla paus jag har nu ._.* för att läsa inför fysikprovet som är extremt svårt för mig och även inför programmeringsprovet som jag även finner lite problematiskt för mig .__.;även japanska och en recension för en bok som skall vara klar väldigt snart x__x .__. nu måste jag iaf ta och fortsätta med det >__< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Nä, va synd Athanasia :( Men du är välkommen att anmäla dig igen när du har lust. Nu hoppar turen över till Hellsinger istället. Hoppas det går bättre och fins mer tid för dig! Tills den 19:e har du på dig. Lycka till! Underbar idé det här,P-Captain =D Om min scanner funkade skulle jag erbjuda mig om att måla en strip,men eftersom den är trasig,så,ja...aksnke en annan gång.Men ialllafall,jag kommer definitivt läsa allas fortsättningar på serien ^-^ Tack så mycket! Dethär är nog en av mina bättre idéer. Hör av dig när du fixat scannern så får du en plats på listan som nu ser ut såhär: Hellsinger - Japs - Zaffe - Håkan - Arla-kaninen - tomado Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 I'm on it! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Underbar idé till en tråd PC! Jag vill också vara med och fortsätta på serien, om kön inte blir för lång då dvs :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Visst, du får vara med (men bara för att du skriver så snällt )! Så lång är inte kön. Som längst får du väll vänta i fem veckor ungefär, men det går förhoppningsvis snabbare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 Jag har fått veta att Hellis inte hinner göra någon serie, så turen går över till Japs. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 HEJA JAPSS!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Wooo! :) Håller på med sista rutan nu. snart klar alltså (sorry att det tog längre tid än vad jag sa PC). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 *skjuter upp en nyårs raket i förtid* Hurra äntligen en ny del i FS, eller snart iaf ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Klockan är nu tre på natten och, tro det eller ej, jag är klar med mitt bidrag. Tog lite längre tid än vad jag räknade med. Puh. Enjoy, or whatever... Del 8!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Jag gillar den, läste den säkert 5 ggr eller något ^^ Första rutan var defenetivt bäst ritad. Nå vems tur är det att följa upp den här? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg