PsychoCaptain Skrivet november 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 till den sjunde dec?? det är ju mer en en vecka eller? den sjätte är det väll hon ska ha det till? En vecka från dagen efter att det förra bidraget lämnats in är vad som gäller (eller i dethär fallet: dagen efter man fått reda på att föregående har sumpat deadlinen). Så det blir en vecka + resten av den dagen, vilket kan variera :) Hm... okej. Eftersom Jaspers serie-bit inte ändrar på vad som hände i slutet av Zaffes serie och förmodligen inte förstör för Skatan Milla om han redan börjat rita så får den vara med trots den sena inlämningen. Är det okej för alla? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Självklart skall den räknas, dock så blir det lite svårare då jag måste tänka om, hade en ganska bra idé om hur serien skulle fortsätta. Men jaja, saker som händer ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Hmm....kan inte se den...kan det bero på att den är upplagd på silentwhisper tro? Kunde nämligen inte se bilderna Jasper la upp i sitt galleri heller. Det blir bara en trekant, cirkel och en kvadrat i en liten ruta längst upp i vänstra hörnet. T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Man måste ha Quicktime för att se bilden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 För mig funkade det om jag högerklickade på länken och sparade bilden på min dator. Knepigt... Kan du fixa så alla kan se den Jasper? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Det går nog, fixar det senare idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 bra fixa det, vi som sitter på skoldatorer (iaf i den här skolan) kan inte se den! tips till framtiden, spara i .gif lr .jpg det kan iaf alla datorer läsa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 skulle tycka de va kul att va med på ett hörn, om jag får. jätte kul ide det här PsycoCaptain! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Hoppas den här versionen fungerar bättre! Men den blev himla stor.. http://img7.exs.cx/img7/8693/fortsattserien3.png Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Jag vände bilden rätt och förminskade den lite till länken på förstasidan så blir det lättare att se den :) Arla-kaninen, du är inskriven på listan! Bara du inte skjuter mig i huvet eller i magen... Såhär ser listan ut: Skatan Milla - PsychoCaptain - Athanasia - Hellsinger - Japs - Håkan - Arla-kaninen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Du har juh glömmt att lägga till mig igen PC tror jag bad om att få vara med igen förut!? sidan7 post nr3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Skulle lilla Tomado kunna få göra en sida? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Ojoj det kommer ta ett tag för mig att få va med. Väntar med spänning på Skatans bidrag. Anar chibis i mossen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Ooops Sorry Zaffe. Har skrivit in dig på rätt plats(efter Japs, före Håkan). Hoppas jag inte glömt nån annan, isåfall får ni hojta! Det lär dröjja ett tag innan du får vara med tomado, men du är inskriven. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Här kommer då min del i serien, ser lite konstigt ut men jag har ju trots allt inte den hetaste scannern på marknaden :P http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/FS_del_6.jpg Och han säger Kvarnen inte kvarren som det ser ut ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Ah, snajsigt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Woooh... explosioner! Precis vad serien behövde!! Snyggt Skatan. Happ, nu är det min tur att göra fortsättning. Jag börjar direkt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Über skatan super najsit! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Tackar tackar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 hehe...men du..han påminner lite om mummrik i mummin..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Hehe, det gör han faktiskt^^.....gillade fortsättningen hursomhelst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Suck... vad krävs av en tråd för att den ska bli "sticky" egentligen? Jag vill bli kladdig!! Hursomhellst, jag är nästan färdig med min nya seriebit. Postar den någon gång i morgon så vässa pennan Athanasia, det är din tur sen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Wooho! Mina böner är besvarade :D STICKY! Yay! Och här kommer min serie: Del 7! Nu är det som sagt Athanasias tur. Du har till och med den 15:e December på dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Ah, snajsigt! ..Och, eh, "Gick".. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Äh, det där är bara detaljer Jasper^^ Hursomhelst va den bra, jag gillar verkligen din stil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg