Japs Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 Heh... Lite snusk har väll ingen mått dåligt av :] Nej, det förstås. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 Vi ska inte skippa lite SNOSK! kul kul och få se lite meloner nån gång =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 Nåt snusk blir det inte. Även om det hade varit trevlig . Ursäkta om det tar lite tid, skulle gjort färdigt allt imorgon men nu kommer halloween firande och läxor i vägen. Nåja, räkna med att den kommer nästa vecka... tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 hehe okej dhå =P liten försening gör nog inget Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Vore bra med en ny del snart Grunt. Börjar kännas lite dött häromkring :( Hur går det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 mmm, det jobbas.... Har haft två prov under veckan. Men det kommer innan veckans slut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Stort ursäktande, det kommer ikväll (måndag)...Hamnade liksom med min flickvän igår istället för att göra färdigt delen...^^ sorry Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Grunt gör en grym sida då ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 det är typ kväll nu!!! tycker nog vi alla har fått våndas länge nog nu!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Håller med zaffe! Nu vill vi alla ha lite Grunt-producerat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Ja...om det inte va kväll när zaffe skrev så är det defentivt det nu! Vi vill se art! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Ja men grunt luras säkert han lägger in den om några dagar istället.;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Hm, luras, icke! Men vad gör man om det bara kommer svart när man scannar. Hjälp mig så får ni den idag (natt^^måndag). Det kommer ingenting förutom svart. Är det lampan som är mysko? Det här är vad som kommer när jag försöker scanna: http://img.photobucket.com/albums/v320/ ... g/crap.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Hm, luras, icke! Men vad gör man om det bara kommer svart när man scannar. Hjälp mig så får ni den idag (natt^^måndag). Det kommer ingenting förutom svart. Är det lampan som är mysko? Det här är vad som kommer när jag försöker scanna: http://img.photobucket.com/albums/v320/ ... g/crap.jpg Nja, det där såg man inte mycket av XD Dags att inskaffa en ny scanner Grunt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 jaha, vad händer nu? nästa på listan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 neeej, måste fixa scanner... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Om serien är klar och det bara är scannerproblem som ställer till det kan vi väll vänta några dar till. Har nån kompis eller skolan en scanner du kan använda Grunt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Nu har det gått några dar, and the tension is high! hur gör vi? föresten, skriv upp mig på en runda till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Ja hur gör vi? Börjar bli lite segt. Jag vill också vara med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Jag måste lämna på grund av saknande scaner Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Jag skulle kunna tänka mig att vara med och fortsätta serien om det fortfarande är ok att anmäla sig? Jag råkar ha en scanner B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Tyvär Grunt. Tråden dör om vi måste vänta längre. Hade varit kul att se din serie. Du kanske kan posta den ändå lite senare som en bonus. Men nu lämnar vi vidare facklan till Jasper! Sätt igång och teckna! Alla här är utsvultna på en fortsättning, det hänger på dig Jasper ;) Bara så det inte blir upplopp av ren serie-abstinens kommer här ett litet mellanspel av undertecknad: Mellanspel Och om någon undrar ser listan nu ut såhär: Jasper - Skatan Milla - PsychoCaptain - Athanasia - Hellsinger - Japs - Håkan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 He he! Tack för tippset! Se upp Jasper :) Är det du som är älgen Håkan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dwolfsan Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Oj oj serien är riktigt grym, när är nästa sida klar? ...väntar väntar ^^' Om ni vill kan ja också ställa upp på en sida. .... är det fritt att göra lite 'fan-art' bilder till den under tiden man väntar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg