Hellis Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Krya på dig Mr M :( Arghh.. Jag vill vara med nästa runda igen (om tillåtet) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 26, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2004 Hahaha vilken häftig serie väntar me spänning på Zaffe ska bli färdig. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 jasså redan min tur, jaja, jag ska bli klar så fort som möjligt (hoppas jag) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 blev många timmar nerlaggt på den här igår, men jag visste att om jag inte skulle startat på den på en gång så skullle jag aldrig bli klar nåja här är fortsättningen grunt, din tur! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 HAHA.. bra fortsättning av zaffe där ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Den där ansikts utrycket är obetalbart :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Mohahah.. Utmärkt fortsättning där.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Mmm, skall börja jobba på den... Men zaffe, läg in den så att man kan se den utan länk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 jag får inte "töja ut forumet" den är för stor för att vara regelenligt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Grunt kunde du inte se den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 gutt gutt :D härligt Zaffe du borde få medalj =P bara några få kvar sen är det jag :D :D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Wooho! Det här går ju bättre än jag hade trott när jag startade tråden!! Mycket bra Zaffe (snygg ny avatar också)! Och nu är det, som ni redan vet, Grunts tur. Yay! Hellsinger, du är med på nytt efter Athanasia. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Ha den var bra zaffe. Får man va med på ett hörn här? ^,^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 hehe...bra bra...forsätt...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Ha den var bra zaffe. Får man va med på ett hörn här? ^,^ Självklart! Satt just och undrade när du skulle dyka upp. Jag säger till när det blir din tur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 hoppas grunt inte tar allt för lång på sig . . . vill se fortsättningen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 29, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 Bättre att ta god tid på sig och göra en bra serie än att hasta och slarva. Stressa inte! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 30, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2004 Nej slarva inte! roligare och läsa noggrana serier :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 mm . . . . ju för sig men jag vill inte för hasta dig nu grunt oki? alla nöjda bra då så då är det bara och vänta . . . . . . . . . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Haha, makalöst bra! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Hahaha ja den var bra Zaffe ^^ najsi najsi ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Hm, nu har arbetet börjat. Hoppas att ingen har något imot att jag slänger in puffror, gasmasker och lite rått våld ^^. Tänkte att lite allvar skulle ge storyn en fin touch. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Jag tror det är okej med det mesta så länge det inte är snusk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Heh... Lite snusk har väll ingen mått dåligt av :] Det låter sjyst grunt! Det verkar bli den klassiska fantasy-världen fast med vissa inslag av teknologi. Dröjer det länge innan du är klar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 JA HITECH :D:D:D äntligen min chans att visa mina hemliga kunskaper om hur man gör halv snygga hi tech prylar hehehe >:D men man får hoppas på nåt av det bästa i serien från Grunt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg