Paddan Skrivet juni 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2005 Skriv upp mig... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2005 Eftersom jag tagit personligt intresse i den här serien tänkte jag fråga om ni skulle vara intresserade av ett phpskript som folk kan ladda up saker till? Samt någon vackrare lista? XD ............. Vart skickar jag colan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2005 Eftersom jag tagit personligt intresse i den här serien tänkte jag fråga om ni skulle vara intresserade av ett phpskript som folk kan ladda up saker till? Samt någon vackrare lista? XD Det låter som en bra idé det där ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 17, 2005 Jahapp, då blir det alltså Hellis som får fortsätta. Till den 14:e har du på dig. Lycka till! Misstänker att det kommer gå lite trögt här ett tag framöver på grund av Slumberparty-tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet juni 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2005 Sätt upp mig! Om Hellis slutar tillräckligt sent så kan jag lägga upp en sida! :D Längesen nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Oj, oj.. Man måset ju skaffa sig en scanner, så man kan vara med i sånt här! Följer serien, i alla fall... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Haha, synd att man inte hängde med på denna serie ^^ Läste hela nu, undrar varför jag inte gjort det tidigare... Den va skön allihopa! Keep up the good work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet juni 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 Jag kan tyväär inte göra en bit! Men jag hoppas Hellis blir bra iaf! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 21, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2005 Märks tydligt att det är flera personer som har gjort serien, o då syftar jag inte bara på tecknandet utan även personligheterna, tycker att hon kattjejen byter personlighet ständigt o jämt :D men det är underhållande att läsa serien, kanske lägger till ngt själv i framtiden. Diggar han magikern, Yxnax lr vad han heter ^.^ Jävligt bra idé det här tycker jag :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet juli 21, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2005 jag vill inte glaga men varför har den här serien dött ut? det är väldigt tråkigt tycker jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet juli 21, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2005 Tror att det främst beror på att Slumberpartyt startade (alla blev ju som tokiga i idén), sen blev det sommar och "alla" har glömt våra fina serietrådar, åtminstone för ett litet tag. Nån gång ska vi väl kunna sparka igång tråden igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 Denna heliga tråd kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta, och om den förblir oavslutad så kommer jag att spöka för den som inte fortsatte serien. *snyft* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Heeeeellis... gör fortsättniiiing.... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Kanske att ja kan medvärka ja med:3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 29, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2005 Ja! :D Vill inte att denna underbara tråd ska dö ut innan jag hinner skaffa scanner... X3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet augusti 29, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2005 jag är inte rätt person att klaga eftersom jag inte medverkat, men deadlinen har varit ute i en månad typ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 16, 2005 Anmäl Share Skrivet september 16, 2005 Woh clear wate- urm thread revival Nu när partyt har dött, så kan vi fortsätta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 16, 2005 Fortsätt gärna, men utan mig. Jag har inte ork att hålla reda på tecknarlistor och grejjer. Vore det inte roligare med en ny serie istället? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 17, 2005 Anmäl Share Skrivet september 17, 2005 Fortsätt gärna, men utan mig. Jag har inte ork att hålla reda på tecknarlistor och grejjer. Vore det inte roligare med en ny serie istället? Jag fubntade ochså på det... sci-fi någon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 17, 2005 Anmäl Share Skrivet september 17, 2005 JA sci-fi plz >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 17, 2005 Anmäl Share Skrivet september 17, 2005 Fortsätt gärna, men utan mig. Jag har inte ork att hålla reda på tecknarlistor och grejjer. Vore det inte roligare med en ny serie istället? Jag fubntade ochså på det... sci-fi någon? Och då leder vi plötsligt över till min idé? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet september 17, 2005 Anmäl Share Skrivet september 17, 2005 Jaaa, en Sci-Fi hade ägt sönder!!! Gör, gör gööör!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 17, 2005 Anmäl Share Skrivet september 17, 2005 Rymdstation någon. Eller kanske i en karg värld, jorden efter akopalypsen. Fatta grymt, måste det vara super Sci fic eller kan det "bara" vara framtid, science fiction genren är rätt bred som de flesta vet. Annan planet? Rymdinvasion? Vill ni ha fler förslag så kan ni hojta till, har många (älskar att läsa science fiction, särskilt Heinlein.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 17, 2005 Anmäl Share Skrivet september 17, 2005 En helt öde öken, post-apokalyptiskt landskap, man ser en stor krater vid horisonten. Verkar som hela mänskligheten försvunnit . Vi tittar närmare på kratern. Verkar ändå som om det överlevt lite människor. De har har svedda kläder och står i i en hög av sot. En liten skäggig filur, ser nästan ut som en tomte skulle man kunna säga, går sakta fram till en person som sitter på knä i sothögen. Räcker honom en kolbit, och säger: "Tyvärr Hellis, det här är det enda som är kvar av huset... men det var en sjuhel***es pyjamasparty må jag säga..." ... ... Någonstans gick något väldigt fel! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet september 18, 2005 Anmäl Share Skrivet september 18, 2005 Klockren mustela! Själv tycker jag det skulle handla om typ att det lever endast ett par människor kvar typ, nått sånt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg