Doddis Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Eller hur xD Trodde det var framsidan man fick se :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 era porrisar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 nej vi är inte porrisar vi är naturliga XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 era porrisar Föredrar att kallas "Hentai" eller "pervo" tackar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Porris funkar för mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 Go Zaffe... din halvnakna sessa = het Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 Yes! igentligen var hon ju helnaken men man såg inte allt XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 Jag glömde säga det till dig innan zaffe, men den är snyggt cel-shadad :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 man såg inte allt XD -sob- xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2005 Jaha, dags för nästa kanske??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet juni 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 Word.. give mer mooore. it's... "my prrecioussss" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 ShiMas tid är ute, turen går över till Svempa som får till den 15:e på sig att bli klar. Lycka till Svempa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 myes, måste se om nån gör öppföljare på min sida lr på slaget >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet juni 9, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2005 Zaffe, det blir en uppföljare på slaget ;) Här kommer del A: http://img.photobucket.com/albums/v682/ ... serie1.png och Här är del B: http://img.photobucket.com/albums/v682/ ... serie2.png btw sorry jag har varit lite slarvig, men det duger väl ändå? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 13, 2005 Sorry för den sena uppdateringen Har varit helt uppslukad av pyjamasparty-tråden... Det är lugnt Svempa. Inte så jätteslarvigt, duger fint! Nu är det Japs tur! Deadline den 20:e. Lycka till Japs! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 13, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2005 hoppas han har internet tillgång och ser att det är hans tur nu bara! brukar vara lite luddigt på det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wrex Skrivet juni 14, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2005 Sid O Sid P Har du sneglat lite på Bleach??? Tycker att jag känner igen en del grejor ifrån Bleach mangan. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juni 14, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2005 Har du sneglat lite på Bleach??? Tycker att jag känner igen en del grejor ifrån Bleach mangan. Nope, sneglat lite på Tenjou Tenge :D Bleach påminner lite om Tenjou Tenge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wrex Skrivet juni 14, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2005 aha, hmm, nu vart man ju inte mindre intresserad av att läsa och titta på Tenjou Tenge, har bara ett visst antal episoder av Anime/mangan. *tankar, tankar* btw, jaevligt vacker illustrerat. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juni 14, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2005 hmm, nu vart man ju inte mindre intresserad av att läsa och titta på Tenjou Tenge, har bara ett visst antal episoder av Anime/mangan. Jag varnar dig...Titta inte på animén, själv tycker jag att den är sämst >_< läs mangan istället! Ännu en varning! Tenjou Tenge är en vuxenmanga så förberedd dig för sex,*extra* mycket nakenhet, och våld. Helt enkel en riktig hardcoreshonenmanga ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wrex Skrivet juni 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2005 Jag varnar dig...Titta inte på animén, själv tycker jag att den är sämst >_<läs mangan istället! Ännu en varning! Tenjou Tenge är en vuxenmanga så förberedd dig för sex,*extra* mycket nakenhet, och våld. Helt enkel en riktig hardcoreshonenmanga ;) mm, nu vart jag ju inte mindre sugen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 16, 2005 Japs har inte tillgång till nån scanner för tillfället så han kan inte göra någon ny del. Tyvär var han också den sista på listan så just nu fins det ingen som kan ta över. Någon som har lust? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2005 Kanske, om inte Slumberpartytråden hade tagit allt mitt tecknarintresse nuförtiden ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2005 Jag anmäler mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juni 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2005 Eftersom jag tagit personligt intresse i den här serien tänkte jag fråga om ni skulle vara intresserade av ett phpskript som folk kan ladda up saker till? Samt någon vackrare lista? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg