Mustela Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 ZOMG TORRENT PLZ ^^ Din sjuka... hur kan du? :D *edit* Nu har jag läst igenom de också. Va!? Togs inte min attack på allvar :S Ett långt språng i historien det här, killen fick ett namn, "Romarens" förhållande till Yxnax blev utrett. Bra jobbat Ghos7, både med kvaliten och kvantiteten :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 omg, Ghiost mannen >< ser ännubättre än när jags såg skisserna igår Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 mycket smärta att bli trampad av goliath xD mycket bra föresten ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 Mustela sa: ZOMG TORRENT PLZ ^^Va!? Togs inte min attack på allvar :S Jag ville bara retas :P!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 JÄHKLAR VA BRAH!!.. vems tur är det nu? omg omg spännande spännande... prinsessan Leia... hehe Star Wars ripoff ehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 Kunde inte hitta på något bättre namn till prinsessan! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 Det är min tur tror jag, kommer bli svårt att göra en bra fortsättning efter det här :D EDIT Börjat skissat på fortsättningen nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 Skitbra gjort Ghos7!!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 Citat MONSTERUPPDATERING! skaffa ett liv >D jasså han heter dust! man fick reda på mkt! Vem är huvudkaraktären nu? <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 Jag skulle säga... alla fyra, Kattflickan (har inte fått något namn ännu),Dust,Yxnax, "romaren" Rei. Men Dust är "huvudhjälten" tänker jag, men vi utvecklar karaktärerna inom sin tid! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 *kramar Ghos7* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 när är det min tur igen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 Jezz...! Snacka om lång fortsättning. Mycket starkt jobbat Ghos7! Dust var ett bra namn. Nu är det Docster. Deadline den 2:e Juni. Lycka till! Listan: Docster - Zaffe - ShiMa - Svempa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 Sådär nu var det klart Del 30 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 "bra sagt stoft!" "DUST" härligt min tur nu altså! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 hehe, bra jobbat Docster. den där hjälmen har större betydelse än man först kan ana :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 27, 2005 zaffe sa: min tur nu altså! Jajamän nu är det Zaffe. Till den 3:e har du på dig om jag inte tar fel. Lycka till! Tack docster för den korta uppföljningen. Skitjobbigt att fixa inn alla Ghos7s sidor på förstasidan ju ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 29, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 klar!!! länkar bilden pga att den är nog för stor för forumet och att den inehåller nakenhet så varning XP Sida 31 *Naket jag tyckte den här serien lackade fanservice >D glömde morrhårsgrejorna på henne >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Yay! Snygg sida Zaffe!! JÄTTEMYCKET NAKET!! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 -..- och här förväntade man sig full-frontal-nudity Zaffe :P Snygg sida, bra att nån inte bara concentrerade sig på "hjältarna" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Bra fortsättning zaffe! Mer fanservice åt folket! :) Hoppas ingen glömmer dessa karaktärer: Dubbelspelaren Dante Prinsessans feta bror Den ondskefulla kungen (som är hjärnan bakom invasionen av sitt eget land??) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Tack, tyckte folk ignorerade att kungen hade "viktigare saker" för sig (sid 21-B) och jag tyckte detta var det bästa sättet att rikta uppmärksamheten åt det hållet >D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Jä, bra jobbat Zaffe, jag ska nog gå så långt att du t.o.m. vinner mitt internet :P (dvs. det var mycket bra!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Bra fortsättningar från ghos7(?), docster och zaffe. ^,^ Eftersom alla mina kurser är slut nu så kan jag va med igen (yay). Skriv upp mig omgående!! ^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Japs är uppskriven. Snyggt som attan Zaffe! Fast dendär naken varningen gav ju lite falska förhoppningar Nu är det ShiMa som har till den 6:e April på sig att bli färdig! Lycka till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg