F.d. medlem Skrivet maj 14, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2005 Hahahahahahahaha, kollade igen och märkte att jätten ser ut som en stoooor version av Snake i Metal Gear Solid. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 14, 2005 Jösses, här går det undan! Tjusig sida Hellis! ShiMa, du är nerflyttad. Näste man blir därför ingen annan än Mustela! Deadline den 22:e! Lycka till! Förresten PC, så funkar inte länkarna till Arla's och Inaction's länkar på första sidan, jag tror inte att du kan länka till bilderna, du måste länka till hela sidan för att vi ska se på dom. EDIT: Fixade det B) Thanx! Tänkte jag skulle testa och sen glömde jag kolla fal det funkade Fanart av huvudpersonen....har han något namn lr?Snygga pollisonger :) Nope, varken han snubben med hjälmen eller katt-tjejen har något namn än. Få se fall någon kommer på något som passar framöver. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 14, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2005 ska vi inte ta en tävling så att anime.se´s medlämmar får bestäma namnen på karaktärerna? eller ska vi bara name droppa här? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Zomg! Min tur igen :D Ska börja när jag kommer hem (söndag). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 Kom igen Mustela, jobba jobba jobba ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet maj 15, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2005 wiee nu kommer ju sidorna skitsnabbt... jobba på :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 18, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2005 Klistra denna tråden... denna serien var den roligaste iden jag kunde hitta på forumet, tycker alla borde se den bra jobbat allihop Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 18, 2005 Ack ja, jag mins den gamla goda tiden när denna tråden var klistrad. Men sen försvann alla stickies när sidan ändrade design och har inte synts till sen dess :( Men kul att du gillar den! Är rätt stolt faktiskt ;) Anime(dot)se the comic borde också va klistrad... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 18, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2005 Vi tyckte det blev rörigt med alla klistrade trådar så vi samlade det mesta i den här tråden: http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2786 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 ja, min serie försvvann ochså Men det nywa systemet är bättre tills vi får ett script >___>.. .Vem är egentligen ansvarig för den uppgiften Docster? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 ja, min serie försvvann ochså Men det nywa systemet är bättre tills vi får ett script >___>.. .Vem är egentligen ansvarig för den uppgiften Docster? Avathar och krunaldo sköter all kodning på sidan. Så det är de som jobbar med scriptet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 weey! jag kan vara med! min kompis scanner funkar, så skriv upp mig på listan igen!! :D hehe... h... SNÄLLA! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 weey! jag kan vara med! min kompis scanner funkar, så skriv upp mig på listan igen!! :D hehe... h... SNÄLLA! Snälla xP Alla får vara med knäppo >p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 ja, min serie försvvann ochså Men det nywa systemet är bättre tills vi får ett script >___>.. .Vem är egentligen ansvarig för den uppgiften Docster? Avathar och krunaldo sköter all kodning på sidan. Så det är de som jobbar med scriptet... Right... Krunaldo altså -.- Ser ut som man får inför skaffa em 4-5 liter cola för att snabba upp atbetet då Tillbaks till ämnet: >___> Hur lång tid hat mustela kvar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 Svempa är uppskriven på listan... igen... >___> Hur lång tid hat mustela kvar? Mustela har till den 22:e på sig. 3 dagar kvar alltså! Vi tyckte det blev rörigt med alla klistrade trådar så vi samlade det mesta i den här tråden: http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2786 Ah, okej. Det hade jag inte lagt märke till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 Ah, okej. Det hade jag inte lagt märke till. Hehe, jasså? Verkar inte som det är många som har gjort det, den har faktiskt varit uppe i 2 månader :) Right... Krunaldo altså -.- Ser ut som man får inför skaffa em 4-5 liter cola för att snabba upp atbetet då Det tycker jag absolut du ska göra ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 Fan art av yxnax ^^ http://img.photobucket.com/albums/v699/ ... iYxnax.png Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 20, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 Ska slänga upp min del idag i eftermiddag. Ursäktar för att det tog så lång tid, men veckan har inte gått förlorad. Förutom att göra två sidor av serien så har jag även gjort en del skolarbete, samt äntligen lyckats döda Krauser i Resident evil 4 på Professional ^^. Dom som prövat vet att det inte är en lätt bedrift. Men som sagt, min sida, eller sidorna (;D) kommer upp senare idag. *EDIT* Här är de, Del 28 och en inofficiell Omake: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... n028a.jpeg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... en028b.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... 8Omake.jpg Enjoy! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 Riktigt bra jobbat Mustela! (både med Krauser och serien :P ) Och en skön behind-the-scenes ruta också XD Ska vi se vem det är nu... aha, Docster! Deadline den 27:e. Lycka till Doc! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 20, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 Nu börjar det hända grejor. Bra fortsättning där Mustela. Skule vilja skriva upp mig för en runda till men har tyvärr inte tid till det de närmsta veckorna Ó,ò Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 21, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2005 Jättebra fortsättning Mustela :) Tyvärr så kan jag inte den här veckan då det dök upp lite saker. Är det okej om jag skjuter upp mitt en veckan och en annan på listan tar min plats? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 21, 2005 Tyvärr så kan jag inte den här veckan då det dök upp lite saker. Är det okej om jag skjuter upp mitt en veckan och en annan på listan tar min plats? Visst det funkar. Då blir det Ghos7 som får ta över. Docster flyttar ner ett hack. Ghos7, du har till den 28:e på dig att bli klar. Ly Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet maj 22, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2005 OMG, min tur! YAY. Ska börja från och med idag XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet maj 25, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2005 YAY! GISSA VAD DEL 29 är uppe! MONSTERUPPDATERING! Sid a Sid b Sid c Sid D Sid E Sid F Sid G Sid H Sid I Sid J Sid K Sid L Sid M Sid N Sid O Sid P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 Ghos7, du är en gud :) fy fan vad bra!!!!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg