F.d. medlem Skrivet maj 12, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2005 Jag gör mig redo att ta an min sida. Dock så får ni nöja er med blyerts, min tablet är trasig. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet maj 12, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2005 japp nu e jag klar med 45min kvar på deadline:en jag kunde tyvär inte tush:a den för min penna funkar inte (clas ohlsson skräp) men jag är gaska nöjd endå http://www.deviantart.com/view/18247065/ del A http://www.deviantart.com/view/18247153/ del B sorry om de är för stora i.s.f. kan jag förminska dem senare men jag har inte riktigt tid just nu. Enjoy! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 12, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2005 Bra jobbat! Gillar fortsättningen och jag tycker kvalitén är utmärkt! Gillar förresten ljudet när yxnax gör en sköld! "Fjumm um um" :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 12, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2005 hehe, fett ös hela vägen i denna... ska skaffa en scanner så e jag oxo me i gamet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Wohoo, jag får en rolig bit att göra. Skall se när jag kommer igång, troligtvis ikväll eller imorgon. >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Yay, underbar fortsättning!! lycka till InAction ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Tänkte bara ge en rapport om att en tredjedel av första sidan är skissad och att det går väldigt bra. Räkna med att kanske har en färdiggjord sida ikväll eller imorgon. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 yay^^ du är bäst:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Hur ser listan ut egentligen PC? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Ännu en update. Hela sidan genomskissad, nu skall jag göra lite renare linjer, sedan skall den in i datorn. Om ni har tur så tillkommer det lite färg. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Orkade inte med att färglägga. Här är den i alla fall, det duger hoppas jag. Ursäkta för dubbelpost, men det är ju så att en del ser att något nytt hänt i tråden. :) Del 26 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Haha superb fortsättning! Är Goliat någon sorts Varulv eller något? Gillar när kaptenen skriker "Håll formationerna" :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Nja, inte direkt varulv. Han får bara en halvdan transformering som ger han större muskler och lite farliga tänder och klor. Men, om ni känner för det så kan ni väl säga varulv/jätte-hybrid. Ville bara få ut Generalens anledning varför han säger "1/10-del av blabla". >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Nu vid närmare eftertanke liknar han en gigantisk orch! Undrar hur detta kommer gå :), vem står på tur? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Ja du, det kan man alltid undra? Dags att kalla på våran egna meistro Psycho Captain. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Wooho! Skitbra sidor både Arla-kaninen och InAction! Jahapp, nu är det Hellsingers tur igen!! Deadlinen blir till den 20:e. Lycka till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Yay jättebra sidor :D och hur ser listan ut!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 http://www.deviantart.com/view/18284394/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Hehehe, fin fortsättning. Synd att du inte postade 23.59, då kunde vi ha satt rekord i att 3 personer postat sina sidor på samma dag. :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Bra Hellsinger Vems tur är det nu, Shima lr? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 14, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2005 Roxzor Hellsinger... bara rådiggar din kombo av blå kulspets(?) och svart (vad det nu är för penna) xD SOET Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiMa Skrivet maj 14, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2005 Kan jag göra min del efter han/hon som är sist i kön istället? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 14, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2005 Ojojoj vad mycket som har hänt medans jag vart borta :P Det var mycket bra delar ni gjort, Arla-kaninen, InAction och Hellsinger :D Jag bara längtar efter mera nu ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet maj 14, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2005 Fanart av huvudpersonen....har han något namn lr? http://img201.echo.cx/my.php?image=huvudpersonen8mn.jpg Jättesnabb kladd.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 14, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2005 Bra jobbat Hellsinger! Förresten PC, så funkar inte länkarna till Arla's och Inaction's länkar på första sidan, jag tror inte att du kan länka till bilderna, du måste länka till hela sidan för att vi ska se på dom. EDIT: Fixade det B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg