Doddis Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 nice nice får man ansluta sig till den här lilla tecknar galna skaran karnse? skulle vara trevligt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 Whoa! Huvet åkte av :D He he. Ett något mindre bildformat skulle inte skada. Jobbigt att behöva scrolla fram och tillbaka för att kunna se hela bilden... Nu är alla spända på vad Mr Mustachio kan trolla fram! Doddis, du hamnar efter Jasper. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 oki så nu är det: Mr Mustachio Zaffe Jasper och sen Jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 Hej hej! Glöm inte någon nu doddis... hrm hrm... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 Doddis, du hamnar efter Jasper. nepp det gjorde jag inte =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 Mr M-Zaffe-Grunt-Jasper och sen du. Att glömma Grunt är ett allvarligt brott som kan orsaka mjäll och fotsvamp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 öj jag har visst kollad lite fel =P sorry Grunt men jag vill inte ha mjäll och fotsvamp :( snälla skona mig . . . *ber en bön* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2004 Är det någon som kommit på nåt sjyst namn på serien än? Kanske är lite tidigt, inte riktigt klart vad det hela handlar om än... "Katt-tjejen som sparkade huvet av en snubbe" eller "Han som blev störd av ett skrik när han tog sig en tupplur" är kanske inte världens bästa serietitlar... "Höken som sa brawk" kanske :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Öhhmmm Catgirl st... nääää Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Jag skulle också gärna teckna ett blad i denna serie :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Din önskan är min lag! Shazam!! Laguppställning: Mr Mustachio håller på, sen Zaffe-Grunt-Jasper-Doddis och Skatan Milla. Efter det tänkte jag teckna en liten bit till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Din önskan är min lag! Shazam!!Laguppställning: Mr Mustachio håller på, sen Zaffe-Grunt-Jasper-Doddis och Skatan Milla. Efter det tänkte jag teckna en liten bit till. Går vi runt på dom persen eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Nej, det behöver man inte göra, nya personer skall ju alltid få komma in =). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Tycker jag också, ifall jag skulle få nått ryck och vill vara med Men det måste ju hela tiden vara nån som jobbar på nånting så att serien fortsätter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Jag menar startar vi om därifrån? (förusatt att folk forfarande kan hoppa in in Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 jupp det är kinda döt nu . . . ingen har ju postat en nytt blad på en vecka ungefär. Eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Have patience, young glasshoppah! Den blir nog klar inom en snar framtid skall du se så blir allt fina fisken Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 jupp det är kinda döt nu . . .ingen har ju postat en nytt blad på en vecka ungefär. Eller? Det ärr för att Mr M gör fler än en sida Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Listan startar inte om. Vill man vara med igen får man säga till. Men inte för många på listan samtidigt snälla. Det blir så stökigt... Vi får hoppas att Herr Mustachen får ändan ur vagnen och postar sin episka seriedel snart :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Ja, sorry. I morgon lovar jag att det ska vara klart för då är jag ledig hela dan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Ja! Skolan har en scanner =D Nu kan jag vara med!^^ så skriv upp mig på listan =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Okej. Listan ser nu ut såhär: Mr Mustachio (fortfarande...)- Zaffe - Grunt - Jasper - Doddis - Skatan Milla - PsychoCaptain och Athanasia. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Eh.. Sorry. Jag har tillbringat de senaste dagarna på sjukhus (För diabetesrelaterade problem) och är bara hemma idag för att hämta lite saker sen ska jag tillbaka några dar till för att justera insulindoser. Ledsen för att jag orsakat totalstopp i tråden. För att ni inte ska behöva vänta ännu längre så får jag nog lämna över facklan till Zaffe. Jag ber om ursäkt ännu en gång :( Jag är tillbaks på forumet om några dagar. Gör inget dumt medan jag är borta, ok? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Ahh, självklart! *Tittar upp i taket och visslar* :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 24, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Inget att be om ursäkt för Mr Mustachio. Din hälsa är trots allt en av de få saker som är viktigare än att denhär tråden uppdateras. Inte mycket viktigare, men lite ;) Okej, Zaffe! Kör hårt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg