Hellis Skrivet maj 4, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2005 http://img.photobucket.com/albums/v259/ ... atcopy.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 4, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2005 En bra fortsättning där. Dock så visuellt så ser den inte så fullbordad ut. Men det är väl historien som är det viktiga ;) Och du kanske ska sluta med Narutotittandet nu :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Okej, finns det något sätt att någon kan byta med mig eller att jag får några dagars dispans? Jag kommer att vara på ett LAN från idag tills på söndag och jag kommer inte att ha tid eller sakerna för att göra min seriedel. :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Tja, lite slarvig såg den allt ut Hellis. Gillar fortfarande dina handritade grejjer bättre. Annars en sjyst fortsättning! Börjar verkligen se mörkt ut för trion >:D Okej, finns det något sätt att någon kan byta med mig eller att jag får några dagars dispans? Jag kommer att vara på ett LAN från idag tills på söndag och jag kommer inte att ha tid eller sakerna för att göra min seriedel. :O Vi byter helt enkelt plats på dig och Arla-kaninen och hoppas att han har mer tid. Alltså: Arla-kaninens, nu är det din tur. Du har till den 12:e på dig. Lycka till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Jag funderar på om det kanske börjar bli dax att avsluta denhär serien snart... (och kanske starta en ny?) Som ni säkert har märkt har intresset avtagit litegran på sistone. Därför vore det sjyst om kommande serieskapare försöker knyta ihop lite lösa trådar (inte allt på en gång bara!) och inte skapar alltför mycket nya intriger i storyn. Tre-fyra delar till kanske är lagom. Vad tycker ni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Jag funderar på om det kanske börjar bli dax att avsluta denhär serien snart... (och kanske starta en ny?) Som ni säkert har märkt har intresset avtagit litegran på sistone. Därför vore det sjyst om kommande serieskapare försöker knyta ihop lite lösa trådar (inte allt på en gång bara!) och inte skapar alltför mycket nya intriger i storyn. Tre-fyra delar till kanske är lagom. Vad tycker ni? O_o men.. men... nää.. Just när det saftiga kommer ;.; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 5, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2005 Känner samma sak som Hellsinger, varför avsluta allt nu när det har börjat bli intressant. Låt oss köra på normalt ett tag till och se vad som händer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet maj 6, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2005 Jag håller med dem där! Sluta inte det här är ju kul =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 6, 2005 Okej, ni vinner! Inget slut än på ett tag alltså. Glöm allt jag skrev i mitt tidigare inlägg :) Men då behövs det att fler anmäler att fler anmäler sig till tecknarlistan. Bara Arla-kaninen och InAction kvar just nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 6, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2005 jags som vanligt o.o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiMa Skrivet maj 6, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2005 Jag kan göra en. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 6, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2005 Släng med mig på listan igen då ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 8, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2005 Skriv upp mig också! Lycka till arla-kaninen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet maj 8, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2005 ska just börja Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 8, 2005 Toppen! Hellis, ShiMa, Mustela och Docster är uppskrivna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet maj 8, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2005 Skriv upp mig!! också!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 Jag vill också! Skriv upp mig!! ^___^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 ska ni inte lägga upp den nya sidan på förstasidan??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 Ghos7 och Svempa uppskrivna. ska ni inte lägga upp den nya sidan på förstasidan??? Ooops! Sorry. Har gjort det nu. Tack för påminnelsen. [/b] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet maj 10, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2005 Mmm, jag ser verkligen fram emot Ghos7s sida. Av det jag har sett från hans galleri så har vi goda saker att vänta oss ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 11, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 har tyvärr ingen scanner -sob- Gick Konst/Form första 3 åren på gymnasiet, teckna serier va de roligaste vi gjorde *NOTE to self: Köpa scanner* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet maj 11, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 Jag kan inte vara med :( min kompis scanner är trasig... radera mig från listan. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 11, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 skriv upp mig på en omgång till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 11, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 ska just börja Nu börjar det bli dags va? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet maj 11, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 aa den kommer upp imorgon jag skall bara tusch'a den och lite sånt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg