PsychoCaptain Skrivet april 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Ber om ursäkt för att serien inte kom upp i tid. Även om den var "färdig" i tid. Ville styra in serien på en lite mer allvarlig handling. Måse också be om ursäkt för den ruttna färgläggningen (om man kan kalla det för det), jag hetsade lite ^^;. A B PC får avgöra ifall sidorna får gällas eller inte, det är ju trots allt hans tråd, men jag tänkte att ni kanske ville se dem ändå... Knepigt... Eftersom det är SkuttyWan som ritar just nu så är det upp till henne. Har PMat och frågat men inte fått nåt svar än. Hennes tid går ut vid midnatt mellan onsdag och torsdag så om hon inte hört av sig eller postat sin seriedel innan dess så är Japs del godkänd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet april 5, 2005 Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 Den va grym ju Japs! Jag tycker inte färgläggningen var 'rutten'? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 Glada nyheter! Japs sidor är nu godkända som den officiella del 21 A och B av Fortsätt Serien! Tur, för dom var riktigt bra! SkuttyWan har fått en ny deadline på grund av förseningen så innan den elfte borde vi få se hennes del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zoulkeeper Skrivet april 6, 2005 Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 snyggt säger jag bara Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 6, 2005 Anmäl Share Skrivet april 6, 2005 Ojojoj! Nu blir det en seriös vändning på serien. Förhoppningsvis till det bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 ojojoj dom två nya sidorna var ju skit bra juh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Suck, ingen sida från SkuttyWan nu heller... Turen att rita del 22 går över till Docster! Deadline den 18:e april. Lycka till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Waaah!!! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Waaah!!! :) Jag vet. Gillar att chocka folk såhär mitt i hatten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 wow är Docster med! har aldrig sett något han har gjort förr (tror jag) skall bli kul! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 Ville bara meddela att jag har börjat på sidan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 fan art! http://img.photobucket.com/albums/v259/ ... -1copy.jpg Chibi :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 fan art! http://img.photobucket.com/albums/v259/ ... -1copy.jpg Chibi :3 Hehe, verkligen söta :D Det ska även bli intressant att se vad docster kan knåpa ihop då man inte sett något från honom tidigare ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 Ha ett för höga förhoppningar nu! Längesedan jag tecknade, är klar med sidan, får tillgång till scanner imorgon :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Hoppas min del duger, den är inte lika bra som era men om något är inte tydligt så förklarar jag det gärna. Del 22 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Den var bra docster! vem är det nu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Jag kan hoppa på och göra en sida när det blir min tur. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Jä, bra jobbat Docster! Gillar de extrema tydligenheten och överförklaringarna, med alla pilarna. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Skönt att ni tycker den är acceptabel! Väntar med spänning tills nästa del kommer upp :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drosselmeyer Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Hahaha... Vad rolig serie :D. Skrattade mig igenom hela nu när jag läste den. Och bra jobbat docster :D. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Snyggt Doc! Invasioner och tjocka bröder! Sweet :) Turen har nu kommit till Jasper att teckna del 23. Du har till den 22:e på dig att bli färdig. Lycka till! InAction är inskriven på listan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Aaargh! Docsters sida är klockren! (elakt skratt XD) var guld värt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet april 14, 2005 Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 Bra gjort docster, jepp, (elakt skratt XD) var väldigt roligt, så att säga ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 14, 2005 Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 Måste fråga, är jag med på listan igen? om inte skriv upp mig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet april 14, 2005 Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 Den var bra Docster, varför lägger du inte upp mer bilder, du är ju bra! Hoppas att denna serien får lite fart nu! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg