tomado Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Heh, den var allt bra Hellis! Ser fram emot en sida av Japs! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Kan bli problematiskt det här med japs! han är sjuk och eftersom han inte har internet hemma hoss sig så kan det ta ett tag innan han kan få reda på att det är hanns tur! skulle kunnat ringa, men jag glömde mobilen hemma med hanns nummer på :/ så skall jag till manik idag och imorrn vilket gör att jag inte kan hämta den >( så, vi kan ju alltid hoppas på att han blir frisk snart! lr om möjligt låta doddis passera före, så han får tid att krya på sig? just a thought! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 låter vettigt zaffe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Okej, vi släpper fram Doddis före Japs. Doddis, du har alltså från och med nu till den 21 mars på dig. Lycka till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 Hallå? Doddis? Hur går det? Har inte hört ett ljud från dig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zoulkeeper Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 vad är det här för kul tråd...... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Nähäpp, inget från Doddis, och hans tid är ute. Om du vet att du inte kommer att göra nånting när det blir din tur får du gärna säga till så turen kan gå över till nästa på listan utan att alla behöver vänta en vecka i onödan... Nu är det Japs! Hoppas han är frisk igen. Till den 29:e mars. Lycka till Japs! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Hoppas verkligen att Japs ritar färdigt nästa del snart! Vi har väntat länge nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Skickar du fortfarande PM till den vars tur det är PsychoCaptain, verkar som många har blivit ganska inaktiva med det här. Vilket är synd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Har fått PC's PM och ska börja med den nya sidan snarast möjligt. EDIT: Kan inte lägga upp den förns på tisdag dock. Få se vilket datum blir det nu... *räknar på fingrarna*... Blir precis! >__O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 PsychoCaptain, Ta bort mig från listan, har inga sladdar till min scanner :S och min ritförmåga finns inte längre om man inte räknar till streck och olika stora prickar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Skickar du fortfarande PM till den vars tur det är PsychoCaptain, verkar som många har blivit ganska inaktiva med det här. Vilket är synd. Jajamen, jag skickar fortfarande PM, fast ibland glömmer jag. Men jag glömde inte skicka till Doddis, så jag vet inte varför han inte ritade eller hörde av sig... Och du har rätt, det käns lite dött här. Hoppas det blir lite mer fart. PsychoCaptain, Ta bort mig från listan, har inga sladdar till min scanner och min ritförmåga finns inte längre om man inte räknar till streck och olika stora prickar Oj! Visst är det jobbigt när sladdarna bara försvinner sådär. Har husdjuren käkat upp dom? ;) Plockar bort dig från listan, som nu ser ut såhär: Japs - SkuttyWan - Docster - Jasper - Mustela - PsychoCaptain - Zaffe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Även om det just nu kanske inte händer alltför mycket på den här serien, så finns det fortfarande en lång kö av villiga tecknare. Så länge det finns liv finns det hopp! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Skriv upp mig igen ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Nu får ni skärpa er! Upp med nästa sida :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Jaaa, jag vill läsa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Jag...Vill...Läsa... Skulle inte Japs komma upp med sidan idag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Jo, idag är hans sista dag. Kom igen nu Japs! Är ju evigheter sen senaste sidan postades :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Awww... Ingen serie Det går utför med Fortsätt Serien. Tredje på raken som inte lämnat in nånting. Eftersom Japs tid är ute och han inte postat nån serie går turen nu över till SkuttyWan som var inne här och nosade redan vid födseln av denna en gång så stolta tråd! Skutty, du har tillochmed den 6:e April på dig att bli färdig. Stort lycka till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 undrar varför ingen lämnar in X_X Jag hann inte och desutom blev det fult och man såg inte vem det var och jag lyckades inte med det jag ville sååååå. X_X Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Skulle hälsa från japs att han faktiskt har gjort klart 2 sidor men inte hafft tillgång till internet whatso ever! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Men jag skulle vilja läsa hans två sidor ändå, få en inblick hur serien Kunde ha utvecklats >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Ber om ursäkt för att serien inte kom upp i tid. Även om den var "färdig" i tid. Ville styra in serien på en lite mer allvarlig handling. Måse också be om ursäkt för den ruttna färgläggningen (om man kan kalla det för det), jag hetsade lite ^^;. A B PC får avgöra ifall sidorna får gällas eller inte, det är ju trots allt hans tråd, men jag tänkte att ni kanske ville se dem ändå... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 w00t! En seriösare riktning var det ja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 Skitbra Japs, blir intressant att se utvecklingen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg