tomado Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Mustela, det hade varit bra om du kunde lägga in dinsida ganska tidigt för då hinner jag kanske göra en prydlig sida, men då kanske inte du hinner... Varför? Jag hade tänkt att göra en PsychoCaptain och göra två sidor ;) Det jag a var inte för att hetsa dig men då kan ni räkna med att det inte blir någe av mig:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Även om han skulle bli klar tidigare så har du ändå bara en vecka på dig tomado! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Även om han skulle bli klar tidigare så har du ändå bara en vecka på dig tomado! tog orden ur munnen på mig Zaffe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Även om han skulle bli klar tidigare så har du ändå bara en vecka på dig tomado! Ja, men det är bara på lördag jag kan skanna... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 ööh, hallå? EN VECKA, de flästa veckor brukar inehålla en lördag! nej vänta, ALLA gör det lol Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 hey ni stressar ju killen låt han va Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 ööh, hallå? EN VECKA, de flästa veckor brukar inehålla en lördag!nej vänta, ALLA gör det lol JA, men vad jag vet så är det bara denna veckans lördag som jag kan komma åt scanner, om jag har tur så finns det en till dag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Men Von Tomat om du inte kan fixa serien varför ställer du då upp om du säger att det är skit liten chans att det händer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Men Von Tomat om du inte kan fixa serien varför ställer du då upp om du säger att det är skit liten chans att det händer För att det är rätt ofta jag kan få tag i scanner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Men skaffa en scenner då det kostar 200:- en beganad på tradera Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 aaarh... Jag kom på ett ordspråk en gång, det lyder: "Måste jag stå ut med alla andra så får dom stå ut med mig." (ta det med en nypa salt, ok?) Dvs. jag blir färdig när jag blir färdig. okoknp? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Men skaffa en scenner då det kostar 200:- en beganad på tradera Har bestämt mig nu, ska nog köpa en begagnad scanner för 300:- där man får med Adobe Photoshop Elements. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Men skaffa en scenner då det kostar 200:- en beganad på tradera Har bestämt mig nu, ska nog köpa en begagnad scanner för 300:- där man får med Adobe Photoshop Elements. Låter bra, men testa så den funkar o att den har usb utag innan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Men skaffa en scenner då det kostar 200:- en beganad på tradera Har bestämt mig nu, ska nog köpa en begagnad scanner för 300:- där man får med Adobe Photoshop Elements. Låter bra, men testa så den funkar o att den har usb utag innan! Tack för tipset! Ska kolla det nu... Det står inte att nåra program att skanna med följer med, måste man köpa det, är det dyrt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Men skaffa en scenner då det kostar 200:- en beganad på tradera Har bestämt mig nu, ska nog köpa en begagnad scanner för 300:- där man får med Adobe Photoshop Elements. Ett steg helt i rätt riktning ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Här komer den! Del 18 av Fortsätt Serien!!! Två sidor till och med! Del 1: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... en018a.jpg Del 2: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... en018b.jpg Avnjut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Hahahahhahahhaha!!! Den va bra Mustela, nu var det dags för mig, börjar på den imorrn tror ja, kanske idag, kommer upp på lördag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Haha, den var bra! GARNNYSTAN...jag tror jag ska ta och skaffa mig ett, det ser kul ut :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Snyggt Mustela! Gillade korvgubbe-ängeln Skönt å va av med honom, han va rätt ful :) Tomado, du har till den 10:e på dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 säger bara "lol" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Tack så mycket! Det har verkligen vart en bra och rolig tecknarvecka för mig. Så räkna med uppdateringar i min galleritråd efter min wow-helg(som sträcker sig till onsdag :D). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Snyggt Mustela! Bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Vill bara säga att det inte blir någon sida av mig. Den blev aldrig klar o det var problem med nätet först o sen fixade det sig o sen hade jag ingen lust att fortsätta. Såå, det får bli av ngn annan gång! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Snyggt Mustela :D Synd tomado, jag såg fram emot att se om du hade förbättrats sen sist :) men du får göra en sida någon annan gång Vems tur är det nu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 En mycket bra serie måste jag erskänna. Snyggt också Mustela :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg