qurion Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 den som endå kunde rita :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 hahaha...mycket roligt... gw all Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Haha! Mycket bra PsychoCaptain! :D Fast nu borde jag gå och lägga mig. Jag längtar redan tills det blir min tur igen ska ni veta ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Suverän fortsättning PC! 'Nuff said! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Fy*** äntligen, vad jag har längtat efter nya fräscha inlägg, och kan det bli bättre än 2 nya sidor, och av Psyco oske, kan det bli bättre!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Känns nästan som om man vill vara med i igen, om man får. Helt superb fortsättning, förresten! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Jag har ångrat mig. Tomado, du får visst vara med. Jag har känt mig lite rutten sen jag stängde av dig. Förlåt. Alla som vill ska få vara med. Men du får lova att göra en mer lättförstålig sida nästa gång, okej? Tomados plats på listan är mellan Mustela och Zaffe. Hoppas ingen är arg. Såg detta inlägget nyss.Hmmm...Förlåt?Jag som trodde jag var uppskriven! :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Du är med på listan Tomado. Ocn nu är även Jasper inskriven på nytt. Fast det är väldigt lång väntetid just nu. 12 stycken står redan i kö och väntar. Listan: ThoseN(håller på)- Snake-servant - Mustela - Tomado - Zaffe - Hellsinger - Japs - Doddis - SkuttyWan - Chrippa - docster - Jasper Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Nu börjar jud en här serien bli riktigt lång! Hade vart ballt om den blev en bok, häftigt mde olika stilar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Tiden är ute ThoseN. Du var för långsam :( Turen går nu över till Snake-servant som har tom. 1 mars på sig. Lycka till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Jag får kanske också vara med på ett hörn sen? Men det blir isåfall inte förrän min nya scanner kommer. Återkommer :D. Älskar era bilder XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Den är så rolig! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Vill bara meddela att min bror(Snake-servant)inte är så aktiv på sidan, men kommer att göra sidan ändå!Sidan kommer upp på lördag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 Okej. Påmin honom om att använda scanner och inte digitalkamera! Fotograferade bilder blir diskvalifiserade i denna tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 Han ska lägga in den på lördag för då ska vi till mamams jobb som har scanner! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake-servant Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Här är del 17. tyvär lite kladdig och ful men hoppas att ni fattar vad som händer! http://img.photobucket.com/albums/v668/ ... iennr1.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Hmm... postar du en serie som du själv tycker är kladdig och ful? Jaha... :S (Vad hände förresten med elden i svansen och kniven i handen?) Nu går iallafall turen över till Mustela som har tillochmed den 5:e Mars på sig. Lycka till Mustela! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Jo.. jag fick inte så mycket tid när jag fick reda på att det var jag, kommer bara åt en scanner ibland. Jo kniven och brinnande svansen... man ser kanske inte att det är bandage bollar på ena handen och svansen. [EDIT]Oj, jag var inne på Tomados konto, självklart var det igentligen snake-servant som sa det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Gjorde en fanart bild (i paint =_=) på Yxnax =D Blev iallafall rätt så nöjd med bilden ^_^För att vara paint... Han tänker på en korv, om någon undrar... http://img88.exs.cx/my.php?loc=img88ℑ=yxnax0eq.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Japp! Fram med pennan och A3papper igen då :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Mustela, det hade varit bra om du kunde lägga in din sida ganska tidigt för då hinner jag kanske göra en prydlig sida, men då kanske inte du hinner... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Mustela, det hade varit bra om du kunde lägga in dinsida ganska tidigt för då hinner jag kanske göra en prydlig sida, men då kanske inte du hinner... Varför? Jag hade tänkt att göra en PsychoCaptain och göra två sidor :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Hey hey! Inget hetsande här nu! Ta den tid du behöver Mustela (innom veckogränsen då såklart). He he he... "en PsychoCaptain" :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 ledsen för att ja inte ritade något men jag är säkert inte ensam om att bli drabbad att influmsa,förkyld,39.8 i feber och lite sånt ..... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Skulle va skoj om du la upp min bild... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg