Hellis Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 http://img.photobucket.com/albums/v259/Hellsinger12/Scan1000.jpg Heh Klar på en dag..typ.. Enjoy Ps Lessen för lam bg.. Ds Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Den var bra! Det var roligt med det stora huvudet! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Den var riktigt kul Hellsinger, snacka om snabb reply^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Woooh! Två sidor på mindre än en dag. Rekord! Snygga sidor Japs och Hellis. Tänk att han hade affro under hjälmen ;) Och nu ska det bli kul å se vad Zaffe tänker hitta på. Deadline den 9:e Zaffe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 skall se vad jag kan göra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Ska bli roligt att se zaffe! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 kan inte till imorgon (ledsen) jag har vart sjuk och fyllt år och en massa grejor har kommit upp!! är det möjligt att låta nästa på listan gå före mig ett steg och jag tar sedan lr måste jag sätta mig sisst i kön igen? vilket dera så kan jag nog inte göra en serie den här veckan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Tråkigt. Du hamnar tyvär sist i listan men det är bara 4 där just nu så du får inte vänta så jättelänge. Jag sätter upp dig igen. Och nu så är det visst min tur. Lycka till jag! Tack så mycket :) Förresten, grattis på födelsedagen i efterskott Zaffe! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Hur ligger det till med listan egentligen? Jag är aldeless för lat för att tvinga mitt modem bakåt i tråden ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Här är laguppställningen just nu: PsychoCaptain - ThoseN - Snake-servant - Mustela - Zaffe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Wee, skriv upp mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Skriv upp mig för en omgång till! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Är jag uppskriven nu Psycho? Skulle gärna se hur det står till i listan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Om du hade läst tråden hade du sett detta, från igår: Här är laguppställningen just nu:PsychoCaptain - ThoseN - Snake-servant - Mustela - Zaffe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 jag tror jag också är med på ett hörn :) då bör det stå så hära i listan nu : PsychoCaptain - ThoseN - Snake-servant - Mustela - Zaffe - Tomado - Doddis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Fel! PsychoCaptain - ThoseN - Snake-servant - Mustela - Zaffe -HELLIS -japs- tomado -doddis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Ledsen gick på MR.F´s lista Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 *anmäler sig till den svåra uppgiften att (äntligen) göra en fortsättning* Wiihoo XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Är jag uppskriven nu Psycho? Skulle gärna se hur det står till i listan. Jag vill inte vara elak och stänga någon ute, men eftersom det kom många klagomål på att det inte gick att förstå vad som hände på din förra sida Tomado, så får du nog öva ett tag innan du är med igen. Du hade väll en egen serie på gång? Rita lite på den och träna på hur du lägger rutorna så man lättare hänger med i handlingen. Listan är alltså som följer: PsychoCaptain - ThoseN - Snake-servant - Mustela - Zaffe -Hellsinger -Japs- Doddis - SkuttyWan Kul att Skutty är tillbaka efter att ha varit en av de första som visat intresse för den här tråden! Nu väntar alla med spänning på Mr Mustachios återkomst på listan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 uhm.. skulle jag också få vara med på listan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Jajamen chrippa, du är inskriven. Och här kommer del 16...eller? Nääh! Men jag är nästan klar med den riktiga fortsättningen. Kanske tillochmed blir fler än en sida den här gången! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Haha, den där var ju rolig :) Påminner om riktigt gammla serier ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Jag har ångrat mig. Tomado, du får visst vara med. Jag har känt mig lite rutten sen jag stängde av dig. Förlåt. Alla som vill ska få vara med. Men du får lova att göra en mer lättförstålig sida nästa gång, okej? Tomados plats på listan är mellan Mustela och Zaffe. Hoppas ingen är arg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Jag skulle och gärna vilja vara med å listan! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Och nu, denna strålande (?) måndagskväll/natt: Fortsätt Serien del 16!!! TADAH! Här är del 16 A och del 16 B. Två sidor till priset av en :) Attans vad jag har slitit. Håll till godo! ThoseN, nu är det din tur. Du har tillochmed den 22/2 på dig. Lycka till! Jag skulle och gärna vilja vara med å listan! :) Du är inskriven Doc! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg