PsychoCaptain Skrivet januari 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 XD Fullkomligt lysande Arla-kaninen! Humor på hög nivå. Snyggt jobbat. Stressa inte tomado, du har ju en hel vecka på dig. Snake-servant, du är välkommen och inskriven på listan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Bor hos min bror, som inte har en scanner. Min far som bor inte så långt härifrån har dock en scanner som jag i nödfall får utnytja, det löser sig nog. Välkommen hit Snake-servant! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 tack tack alla men jag förstår inte hur ni kan tycka att de e bra humor... men men. ska bli riktigt kul att få se fortsättningen på sin egen bit! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Jag tror sidan kommer upp imorrn... Tyväär blir det bara kort med kamera. Men det blir en lång sida iaf med många rutor! Efter mig är det Mustela va o sen Japs va? Ska bli coolt o se vad Mustela kan åstakomma i serier!O sen har vi ju vår äskade Japs som är duktigt och det lär väl bli ett mästerverk om man kolla på den förra sidan! Nåja, inge mer o skriva skriver mer imorrn här+att sidan kommer upp då! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 Tack för stödet Tomado! Nu är jag hemma igen med ström och telefon och en scanner :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 Åå, kan vi inte ta en paus det blir bara skit med webcammen sidan kommer ändå upp i övermorgon...Annars blir det ingenting med en sida och jag som längtat sååå... :( Mustela, e det Ok för dig att ta en paus det blir ju ändå i övermorgon...please, please, please... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 jag väntar tills du är klar eller i värre fall överskrider veckogränsen helt enkelt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 jag väntar tills du är klar eller i värre fall överskrider veckogränsen helt enkelt. Hur många dagar har du kvar tomado? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 Tomado har till och med den 21 på sig enligt mina beräkningar, men några dagar längre är väll inget problem. Förstår att det inte blir nåt vidare om du försöker få in en teckning med webcam. Hoppas du får tag i en scanner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Hoppas du får tag i en scanner. Det får jag.Jag ska till morsans jobb imorrn från kl 10:00 till tidigast 17:00 typ. Så jag har god tid på mej att scanna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Jag börjar bli otålig nu :P jag har ritat en massa grejjer idag för att stilla behovet. Bl.a. en ny storyboard till min projektarbetesfilm :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Här är den, sida 12! Aah, brorsan scannar+ fixar texten i Paint(tyvvär!) Sorry att jag behövde överskrida tiden, men jag kunde bara inte släppa taget om denna serien den är sååå skön! PS Sätt upp mej på en omgång till Psycho! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Jag har ärligt talat lite svårt att se vilka personer som är vilka Tamado men jag antar att kattflickan slår iväg de tre "hjältarna" i värsta love hina-manér. Är det rätt? Bara för att inte göra några misstag när jag gör min del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Jag tycker att det blev lite väl många rutor, jag förstår inte ens vad som händer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Det är huvudpersonen som slår iväg alla, inte kattflickan! Lite svårt att fatta, okej, jag säger såhär det slutar med att alla förutom huvudpersonen är ivägslagna till bergen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Alvarligt tomado jag tyckte den var rätt bra förutom att du inte verkar ha någon större struktur (tror det är rätt ord) i dina rutor. Du har bara mosat in dem så att du kan ha många. Gör istället så att dem åt minståne ligger i flera strips. ett tips är med en tunn linje mellan rutorna i en strip och en tjockt mellanrum vågrätt mellan två strips. ungefär så här: hoppas du förståd tomado Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Jag förstår Doddis! Jaa, men jag brukar inte göra så, men jag ska börja med det! Åååhh...Min sida var inte alls lika omtyckt som andra... :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Det beror inte på att du skulle vara en dållig tecknare utan att din sida som sagt inte hade någon struktur och så var rutorna för små. Mitt tips är att du studerar sidor i en manga du tycker om. Men titta inte i bilden utan "rutan" och se hur din favorit tecknare har gjort i sin serie :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Innan jag tecknar min serie som jag fortfarande grubblar över ska jag nog ha studerat, men favvotecknare?åååhhh, detta kommer ta tid... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Samma gäller min. Och du innan du tecknar en serie ta och planera alla strip och bestäm vad som ska hända då innan du tecknar stripen. Då kan du få allt att sitta ihop med en fungerande story och inget som bara spålas fram i FF super snabbt och man kan inte läsa den. Men om man planerar allt så kan det bli lättare att läsa serien OCH man kan se vad som händer ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Svårt att se vilken ruta man läsa efter den andra. Du kan kanske lägga upp en större bild? För allvarligt talat så förstår jag ingenting som händer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Svårt att se vilken ruta man läsa efter den andra. Du kan kan lägga upp en större bild? För allvarligt talat så förstår jag ingenting som händer. Håller med dig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Svårt att se vilken ruta man läsa efter den andra. Du kan kan lägga upp en större bild? För allvarligt talat så förstår jag ingenting som händer. Håller med dig Och ni är verkligen inte ensamma.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Ja ja, sluta gnälla. Nu är det Mustelas tur. Till och med den 30:e är det som gäller. Ska bara säga att man gärna får göra flera sidor åt gången om man vill (och hinner), det är ingen gräns vid en sida. Lycka till Mustela! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 Jag ritade också sådana rutor som Tomado när jag var mindre (klagar INTE) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg