PsychoCaptain Skrivet mars 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Turen går nu över till Zaffe! Deadline den 12:e mars. Lycka till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 6, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 mjsså jag igen! skall försöka göre en den här gången! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 s-t kul serie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Anime freak, bra ålder att börja i ;D hehe jag började för bara nått par år sen. :/ o jag är snart 19 ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Kan inte Zaffe vara klar nu, eller kommer det att bli ett megamaffigt mästerverk av våran älskade Zaffe??? Kanske kommer det 2 sidor som båda är megamaffiga mästerver??? OT:Ja har börjat, o ja e 9½!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 tomado sa: OT:Ja har börjat, o ja e 9½!!! tomado är du 9 o ett halft år ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 sepeMuLLe sa: Anime freak, bra ålder att börja i ;D hehe jag började för bara nått par år sen. :/ o jag är snart 19 ^^ okej och hur många år sen är ''nåt par år sen'' :P. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 tomado sa: Kan inte Zaffe vara klar nu, eller kommerdet att bli ett megamaffigt mästerverk av våran älskade Zaffe??? Kanske kommer det 2 sidor som båda är megamaffiga mästerver??? OT:Ja har börjat, o ja e 9½!!! var glad om det änns blir 2 rutor! jag har inte börjat änn och är osäker på om jag kommer hinna pga ett antal faktorer, men jag har inte givit mig änn! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 sepeMuLLe sa: tomado sa: OT:Ja har börjat, o ja e 9½!!! tomado är du 9 o ett halft år ? Jepps, de e jag! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 Tomado: Verkligen? Trodde du var yngre.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 nee vad taskigt >P två dar kvar Zaph better hurry up >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 11, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2005 Hade bara ca 1 fri timme igår vilket resulterade i en VÄLDIGT ihophaffsad serie den här gången, dårlig art, inte så igenomtänkt skämt, inga bakgrunder, men aja 19 jag hade planerat att göra ca det här men som en längre sida, men ja som sagt pga tidsbrist så pressade jag ihop den till 3 rutor! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 11, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2005 Hehe! Den var bra :D. Jag älskar denna serien :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 11, 2005 Wiiiiih! Äntligen. Var lite orolig att du skulle missa denhär gången också Zaffe. And the plot thickens... :) Nu är det Hellis tur! Tillochmed 18:e Hellis. Lycka till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 PsychoCaptain Skriv upp mig på listan igen är du snäll! okoknp? Och Zaffe, din del var bra öven om den var kort. Verkar bli en mycket intressant fortsättning :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Weee!! Mjammjammjam! Mumsmumsmums! Roli' sida zaffis!! Det kommel att bli en bla fortsättning tlol jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 JAg kommer att köra en Phsycocaptain precis som mustela ^^ Den blev sådär >.> sida 20a sida 20b Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Snabbt svarat som vanligt Hellsinger! Fast teckningarna ser liiiite stressade ut. Men storyn flyter på fint! Gillar Yxnax mäktighet :) Och nu är det Japs som har till den 19:e på sig! Lycka till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Hehe. Jag gillar den :D. Det finns några som är med och ritar här som har en stil som jag älskar! :D. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Hehe, du var mig en svårflörtad typ... Men den här serien är verkligen kul! det är roligt när så många tecknare för göra sin del av kakan, och storyn är hittils mycket föjlbar (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 PC sign me up för en ny omgång, glömde säga det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Hm hur ser listan ut igentligen Psycho? Undrar bara >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Såhär: Japs - Doddis - SkuttyWan - Chrippa - Docster - Jasper - Mustela - PsychoCaptain - Zaffe - Hellsinger <- Edit! Så det är snart du Doddis! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Skriv upp mig också ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Det är bra synd att man inte är begåvad med en serietecknares konst, då hade jag också stått på listan! B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg