Jasper Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Ojdå, ska jag börja nu? Det hade jag ingen aning om! Får väl börja rita lite idag.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Dwolfsan sa: Oj oj serien är riktigt grym, när är nästa sida klar? ...väntar väntar ^^'Om ni vill kan ja också ställa upp på en sida. .... är det fritt att göra lite 'fan-art' bilder till den under tiden man väntar? Ser inget fel i fanart bilder ^^ Men det e upp till PC <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Physco-> Inte för att jag är mycket för självporträtt men faktum är att "älgen" inte föreställer mig. Dessutom är det tänkt att föreställa en ren och jag lovar att sådär på småtimmarna när jag ritade den såg den ut som en ren i mina ögon! Även om jag inte riktigt är lika säker på det längre... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 borde man inte införa någon vecko regel lr nått! typ är man inte redo att posta sin serie inom en vecka då det är ens tur så hoppar det till nästa på listan! för att förhindra att det går så segt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Manik du är smart så kör vi eller? nån som vill det? xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dwolfsan Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Japp jag håller med, en vecka är lagom. Om man verkligen vill göra en del till serien bör man ha tid och veta att man hinner i annat fall så skall man väll inte ställa upp? Tips: Kolla upp först och främst att ni har möjlighet att scanna den och ladda upp den innan ni anmäler ert intresse. Vi alla här bör skriva ut tydligt på tråden här då turen går över till en annan så inte denne väntar ovetande på sin tur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Oj, mycket förslag och frågor. Okej, såhär va: En vecka som maxtid? Kanske lite kort eller? Vad tycker ni som är anmälda att rita fortsättning framöver? Fanart är varmt välkommet! Vill ju inte va sämre än Anime(dot)se Serien :) Dwolfsan sa: Vi alla här bör skriva ut tydligt på tråden här då turen går över till en annan så inte denne väntar ovetande på sin tur. Jag brukar skicka ett PM till näste man på listan när det blir hans/hennes tur. Fick du inte mitt meddelande Jasper? Och till sist: förlåt Håkan. Det är klart att det är en ren! Kom på det efter att jag skrivit inlägget. Tomte - Ren. Det säger ju sig självt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 PC: Jopp, jag fick ditt meddelande. Ska börja idag, när den blir klar vet jag inte, inom en vecka hoppas jag.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Fan va häftig bonus där PC XD Grymt snyggt. oh, ja vill oxå vara med.. men tyvärr så har jag ingen scanner... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 en vecka räcker gott, jag gjorde mitt bidrag samma dag som jag fick reda på att det var min tur! blev klar på några timmar och postade nästa dag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Ja en vecka funkar bra. Det är ju bara strippar vi snackar om här. De tar inte lång tid att göra så en vecka är bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Då säger vi så. (!) En vecka är från och med nu maxtiden (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Tänkte just på att den här tråden kanske borde få vara en "läsvärt" tråd! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 NEJ! Jag gjorde klart min stripp igår, men glömde sedan skicka med den till pappas jobb för scan. Min egen scanner är ju buggad.. Och imorgon har en vecka gått, tyvärr. Men det är lika bra att skicka vidare, annars får ni ju vänta till på måndag.. Men, PC, jag skulle gärna vilja vara med igen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 jasså då är det väll Skatan Milla's tur eftersom doddis inte har nån scanner längre! om PC inte bestämmer att vänta tills på måndag! för min del kan det vänta tills måndag om du har den klar och så Jasper! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 ja precis. Jag tycker vi låter honom gå nu när han ändå har den klar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Kör till måndag, vore skittrist att köra en strip och sedan torska på mållinjen, det som är kul med det här är ju dessutom att se folk visa upp sig! Men om det inte blir klart till måndag så... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Visst, måndag är ju inte så långt borta. Du är benådad Jasper, men bara villkorligt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Nähäpp... Ingen Jasper :( Då är det Skatan Millas tur att fortsätta där Zaffe slutade! Du har till den 7:e December på dig! Lycka till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 till den sjunde dec?? det är ju mer en en vecka eller? den sjätte är det väll hon ska ha det till? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Jahapp, då var det bara att skrida till verket antar jag :) Känns som om det blev jag fortare än jag trodde det skulle. Men jag skall inte svika er! serien skall fortsätta! f.ö. Thosen jag är en han ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Thosen att Chibi skatan får en dag extra beror på att Jasper fick en extra. Skulle Skatan_Milla bli mobbad =P för varför ska Jasper ha en extra dag och inte Skatan_Milla? säg det du Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 HAHAHA sorry Skatanmilla men oki man vill ju inte bli mobbad hehe :P ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... serien.tif Lite sent, men bättre sent än aldrig :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Jasper man fattar inte du bodre ändra bilden alltså rotera den ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg