Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime hösten 2024


MathJuice
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Re:Zero 3: Let's fucking gooo!
  • Uzumaki: Jäkligt frän stil, typ en fullanimerad svartvit manga.
  • I'll Become a Villainess Who Goes Down in History: Läser mangan; det är lite speciellt hur mycket huvudpersonen offrar för sin övertygelse om att vara en perfekt skurkinna. Specifikt:
    Spoiler

    Hon sliter ut sitt eget öga för att transplantera det till en kapabel person, så därefter har hon en svart ögonlapp.

  • Yakuza Fiancé: Raise wa Tanin ga Ii: Mangaförfattaren skrev en hjärteskärande kortberättelse om en kvinna som håller på att få ihop det med sin döda lillasysters fästman; riktigt stark. Har läst en del av denna också, och det var desto mindre drama, men desto mer obehaglig spänning när huvudpersonen ska försöka hantera en mordisk yakuza-fästman.
  • Tsuma, Shougakusei ni Naru: Döda frugan återvänder återfödd; maken och dottern är inte över henne ännu, men nu får de en ny chans. Mangan var ganska obehaglig att läsa (har inte läst allt), det kändes som att skiten skulle träffa fläkten när som helst.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser ut som en extremt medioker säsong, men vi får ju i alla fall Re:Zero...

Några fler sequels att fortsätta med: Danmachi S5, Shangri-La Frontier S2, Love Live Superstar S3, 2.5 Dimensional Seduction 2nd cour, Sengoku Youko S2 2nd cour.

Kommer ge ett försök till följande:

Tying the Knot with an Amagami Sister: Läste nåt kapitel av den här men kom av mig.. sitter ju dock aldrig fel med lite romcom.

The Most Notorious "Talker" Runs the World's Greatest Clan: Tycker mycket om den här, huvudkaraktären är härligt ondskefull. Har dock väldigt låg tillit till studion som gör den, och som också gör

You are Ms. Servant: vilken ser ut att vara den de lägger det mesta av sina resurser på.

 

Och kanske nån annan om jag känner mig på rätt humör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Håller med. Det ser ut som en rätt tunn säsong så då kan man lätt hinna ikapp med de som släpar... 
Av de nya som är på gång så tänker jag nog se de här iaf. 

Blue Box 
Amagamisystrarna 
De här båda har jag läst som manga och gillar så det ska bli spännande ifall de kan göra  dem rättvisa. Lite romcom är aldrig fel som sagt. 

Magilumiere Magical Girls Inc. - Också en manga jag börjat läsa. Har inte kommit långt dock men den var relativt kul och höll uppe intresset så vi får väl se vad JC Staff kan göra med den. Lite roliga idéer med mekaniska kvastar, magi skapad på digital väg och lite annat sånt skoj.  Nästan lite som Ghostbusters goes Japan. Hehe... 

Re:Zero ska man väl också ta och fortsätta titta på. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...