soujiro Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 jag röstar på "kanako" i love hina again =) B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Oj.. Detta var svårt :P Nu måste jag tänka ordentlig :D Återkommer kanske senare om jag kommer på nån.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Chidori - FMP Caska - Berserk Mizuki - KGNE Meia - Vandread *Slurp* :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 hm, svårt, då det inte är sötast så.. Fuyutski i GTO kanske:D Eller hon läraren i Chobits...vad hon nu hette... >:D >:D >:D >:D >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
river Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Lätt att det är Mikura från Mezzo:DSA. Mums. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Chidori :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Miyabi från AYA är också het ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Denna fråga måste vara den svåraste näst efter meningen med livet. jag måste nog vara lite lame och säga att asuka i NGE är grymt snygg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Indienr i love hina kanske? Eller Rei i evangelion... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jag tycker iofs Misato är mkt mer atraktiv om ngn I NGE. Rei och Asuka har båda sina sätt att attrahera på dock ;) Misato får en röst av mig :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jo, hon e fin hon med. Fast det är ju alla i love hina! Just det glömde nämna Arcueid och Ciel ifrån Singetsutan Tsukihime (The true lunar chronicles) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolle007 Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Chidori miea motoko( when she is more femine) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jag måste hålla med er andra om att Chidori är het ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenomorpz Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Lafiel i Seikai no senki är inte fy skam :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Anime: Excel, just Excel För att hon är anime versionen av MIG XD jag älskar henne! jag blir gärna lesbisk! ...kan man vara lesbisk och ha en pojkvän? Manga: Kuchiki Rukia Från Bleach mangan... otroligt bra serie, och Rukia e så himla söt! och så liten! :) en tjej som har fötterna på Jorden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenocloud Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Svårt att välja... Det finns många som är fina men om jag ska välja någon så blir det nog Mizuho Kazami från Onegai Teacher eller så blir det Rio i Burn up serierna ELLER Chidori kaname från Full Metal Panic!... Klart det finns många fler men jag kommer inte på dem riktigt nu... Föresten Pacifica Kasull är väldigt fin hon med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Kan bara runda ner det till så lite som 2 stycken. Arashi Kishuu (Xtv/X-the movie/X) - Finns nog inte nog mer coolare än henne, IMPOV! Hon är så ruggigt läcker samtidigt som hon är så otroligt grymt iskall. Hon har attityd och det älskar jag. Speciellt så som hon dissar Sorata i början. Sachiko Ogasawara (Mariasama Ga Miteru) - Ugh, hon är nog 'icemachine' numero uno! Så snygg, så cool och så elegant. Hon slår nästan Arashi Kishuu, men det är en bit ifrån ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jag vet inte riktigt... Går det bra med spelkaraktärer?(japanska förstås) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 http://www.weasl.net/backgrounds/t-w/ya ... 1-1024.jpg *gulli gull* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 soujiro sa: http://www.weasl.net/backgrounds/t-w/yamiboubg1-1024.jpg *gulli gull* Hmm.. den såg lite h-tai ut :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 soujiro sa: http://www.weasl.net/backgrounds/t-w/yamiboubg1-1024.jpg *gulli gull* vackert... ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 LoL Vafan. Jag fick Forbidden när jag klicka på länken =( T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Chii! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 ElgeN sa: LoL Vafan. Jag fick Forbidden när jag klicka på länken =( T_T _ick_ det fick jag med :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 NANDE ?_?_? :(:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg