ebba Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 så den som orkar kan ju klicka på länken här o kika på min senaste bild... små skabbig, men inte lätt o sitta o rita när man just haft en hjärnskakning :( http://www.deviantart.com/deviation/11165343/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 gollar den.. Ok hjärn skakning? Ajajajaj Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Hur fick du hjärnskakning? Själv har jag aldrig skadat mig så värst. Jag skärde av mig tummen en gång när jag var liten men den syddes tillbaka.. true story Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Oj, jäklar, fin bild. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Orkar inte trycka på länken...>:> Nä, snygg bild! Verkligen. Vilket program använder du? Säkert fått den frågan många gånger men. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Snygg bild du har gkort lite små skabbig kanske men den var snygg du är ju så himla grym på teckna så det knappt är sant. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Hur fick du hjärnskakning? Själv har jag aldrig skadat mig så värst. Jag skärde av mig tummen en gång när jag var liten men den syddes tillbaka.. true story mja, lyckades allt på ett eller annat sätt...på fyllan...hrm... inte skadat sej så värst? tycker de låter värre o få tummen av än hjärnskakning ja O_o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Sant, den va lite småskabbig, men den va fortfarande bra gjord :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Orkar inte trycka på länken...>:> Nä, snygg bild! Verkligen. Vilket program använder du? Säkert fått den frågan många gånger men. jag är en trogen användare av photoshop ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 gu va du äger Ebba! buhu . . . jag vilkl också kunna teckna :( karnse om några år får du mig som konkurent karnse men det är ju ett litet tag . . . om jag nu inte får Tecknar Kunskap när jag fyller år O.o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Vill inte klaga Doddis men man skriver inte karnse utan kanske såg att du har skrivit det innan på anndra ställen. ^^ ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 ok . . . har råkat lära in mig det så jag får försöka fixa det kanske stavas det? ok hehe då vet jag :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 mja, lyckades allt på ett eller annat sätt...på fyllan...hrm... inte skadat sej så värst? tycker de låter värre o få tummen av än hjärnskakning ja O_o Ok haha. Mjo, det kanske är jobbigare att bli av med tummen. Men den är ju tillbakaklistrad nu :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Låter nog lite barnslig när jag rättar alla (nästan alla). ^^ Och Shika hur fan fick du av tummen? ^^* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 blev du av med tummen? oj vad vi ör oss illa på det här forumet O.o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 det låte ju inte skönt att bli av me tummen iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 jupp och lilla tumen är ju nyckeln till tecknande så om den saknas på Ebba då blir det lite alá problemo med flödet på mina checks här på Konstplanket =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Låter nog lite barnslig när jag rättar alla (nästan alla). ^^ Och Shika hur fan fick du av tummen? ^^* Jag tog min pappas nycklar en gång när jag skulle gå och öppna cykel förrådet, min pappa sa: du får använda mina nycklar, MEN ANVÄND FAN INTE KNIVEN! han hade nämligen en schwizisk armékniv i nyckelknippan. Så det första jag gör när jag kommer ut är att ta fram bladet på kniven och kollar på det :P När jag ska stänga det så har jag min tumme mellan skaftet och bladet och kniven stängs igen med en fjäder rätt så hårt (ni vet vad jag menar). Tjoff! så vart tummen av, haha :P Jag stoppade den i fickan och gick in tillbaka. När min pappa såg att hela högra sidan av jackan var röd så sa han åt mig att ta ut handen ur fickan :P Han blev skitarg först men sen började han skratta, haha. En vana i vår familj, vi kan skratta åt det mesta. Så vi åkte till sjukhuset blixtsnabbt och de sydde dit den.. Fyf*n vad långt det blev.. Men när jag tänker tillbaka på det så kommer jag inte ihåg att det gjorde ont.. --- Det blev lite OT nu.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 låter som en spännande historia...ungefär som när ja bet av mej tungan fast la den i en påse i frysen ist...visste inte va ja skulle gö av den... fast de va ju bara en dröm då ...som tur va ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 låter som en spännande historia...ungefär som när ja bet av mej tungan fast la den i en påse i frysen ist...visste inte va ja skulle gö av den...fast de va ju bara en dröm då ...som tur va ^^; Amen herregud, haha. Tur att det var en dröm då.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Håller med det låter lite äkligt med en tunga i frysen. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 jo för fan, inte hade ja velat ha nån tunga i frysen heller, speciellt inte min egen... intressant hur den här tråden har ändrat riktning måste ja säga =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Lite äkligt med en tumme i fickan hörde en bärettelsen om en kille som bet av ens öra och då la han örat i fickan. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 hmm....on topic...ski bild....underbart att du är tillbaka..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 tack tack...mja, tillbaa o tillbaka..va trots allt bara en bild... får se om de blir nåra fler... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg