ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 SNygg typ chibissar eller inte riktigt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettsson_84 Skrivet oktober 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Noo... vaddå? vad är det som är fel på dessa? grr.. jag kan hålla med om att outlinen inte är speciellt bra. menmenmen..jag har nämligen tänkt att fixa dom nu under ons-fre. så det kommer en uppdate. så vänta bara dom kommer se bättre ut. ;) Jag håller på med en mecha brutta på papper nu. får se senare vad jag menar. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettsson_84 Skrivet oktober 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 sug på denna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 oo shit va grym! men jag tycker Chibisarna var snyggast I love Chibis! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg