Pettsson_84 Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 lite kritik tack! (1-9)skulle bli skit glad om ni kommentera lite om varför den är bra/dålig. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 bilden snygg..hum, ja gillar färgerna, o anatomin ser ju helt ok ut, inget o klaga på där...men de där skynket lr va de e ser lite små mysko ut på sina ställen... annars tycker ja om den, snygg o enkel cell-shading...tror ja de kallades O_o? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Mycket bra bild tycker jag, gillar också färgerna :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Hmm jag undrar om du fått inspirationen av dem animerade GIFen som finns på t.ex. newgrounds. Den där ja? Hursomhelst, väldigt välgjord bild tycker jag iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 snygg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 ok, de där va inte bra, blev ju fan klistrad vid den där GIFen >_<; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettsson_84 Skrivet oktober 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 mje skatan, det var strait n' plain fantasi..:D det där med färgerna, mja det kan jag inte säga så mycket om. det var ju mitt första försök:P. men här är en bild som jag gjorde på 1.22h :P. på bara 5*5cm .. hahah. fan va kasst! mja kolla själv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Gillade din första bild det var bara att händerna ser helt mongo ut den, andra var snygg, alltså båda var snygga som fan.... ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettsson_84 Skrivet oktober 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 hehe... du generar mej.. ..det r bara det att jag har lite spassma i armen så jag har lite svårt för att rita ibland, jag prövade att göra tår o fingar men det såg ut som pennor o ciggaretter..:P allstå inte så snyggt. men va'fa.. det mås' ja vella öva på då. tack för all kritik, jag uppskattar den verkligen. speciellt kostruktiv kritik. (hjälper mej att öva på det jag är dålig på.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Lycka till med ditt tecknande... ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 tycker att din första bild var snyggt gjord, men händerna måste du fila lite på Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 ok, de där va inte bra, blev ju fan klistrad vid den där GIFen >_<; Haha, den har en hypnotiserande effekt, eller hur :) Aja det var tydligen bara ett riktigt sammanträffande då. Jag tycker att din andra bild var riktigt snygg Pettsson, den har stil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Första bilden var riktigt snygg, till skillnad från de andra här gillar jag faktiskt händerna :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Bild 1: Skitsnygg, gillar din lineart! Bild2: Du måste arbetat väldigt långsamt, eller varit väldigt försiktig. Hur somhelst, du kan din sak. Men förbättras kan man alltid! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Första bilden var riktigt snygg, till skillnad från de andra här gillar jag faktiskt händerna :) Dom är ju bra men det är typ bara två fingrar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Pettsson kanske inte är bra på händer och vilel helt enkelt att bilden inte skulle bli ful, så då gjorde han ett par simpla händer som passade till bilden. ett smart drag tycker jag men en dag så måste man lära sig rita händer. Det gäller mig också :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Det är ju lätt det svåraste att lära sig.. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 nice bild :D skulle vilja se lite mer av henne Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 hehe man skulle vilja se lite mer av henne snyggelisnygg asså! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Se mer av den? man ser ju nästan allt ser man mer blir det ju hentai och sånna bilder får man ju inte lägga upp snyft ^^* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 inger och oroa sig för . . . det finns massor av Hentai på andra Hem sidor Lägger en tröstande arm på ThoseN´s axel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 sök barqa på google efter hentai :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Båda var snygga, första är det händera som sagt. På den andra hittar jag inga fel, den är lite mer konstnärligt gjord. Bra gjort i alla fall! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettsson_84 Skrivet oktober 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Du tog orden ur min mun, skatan_milla. Just när jag gjorde den bilden, hade jag lite svårt för att rita händer. Jag gjorde ungefär 20 försök men det blev bara fel. Även om jag gjorde förstoringar av händerna (för att undelätta) på annat papperblev det bara skiit. Tja om bilden hade varit mer naken hade jag haft större problem att sätta upp den någonstans. Finns ju ingen som vill ha sånna bilder. Synd, jag som har en hel mapp med sånna bilder. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettsson_84 Skrivet oktober 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Dags för en ny bild. inte så mycket att säga om denna bilden. outlinen är inte en av mina bästa, men tyckte om den lilla "action" som fanns. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg