Shadow Naruto Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Jo jag gick in på buylando på öset och skulle hyra en film. Mest troligt cowboy bebop, metropolis eller nåt likande för 100de gången. jag hittar inget intressant men så ser jag på köp hyllan att det står en Dubbel dvd box av AKIRA! jag har läst lite på mangan men inte vetat särskilt mkt om den. Är den bra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Har hört många som säger att den är väldigt bra men har tyvärr inte sett eller läst den själv(planerar att göra det snart) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Om du jämför med mangan så är inte animen lika bra(som det brukar vara).. Animen fungerar, det var den första filmen jag såg så den har en speciell plats hos mig.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet oktober 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 ok jocke..men jag ska nog köpa den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 animen är bra den första timmen sedan blir den mindre bra - men mycket bra allt som allt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Done Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Alltså jag har ju Akira special edition 2 disc i plåt fodral. alltså först när jag såg den för ett några år sedan tyckte jag inte att den var bra. Men nu fötiden så tycker faktiskt att den är bra så nu är jag nöjd att jag har den. Så jag tycker att du ska köpa den säger bra en sak *status* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Shadow Naruto: Ja det tycker jag du skall att du skall göra. Tillsamans med Uttskidurshi är ju det the oridjinal MANGAFILM! Så gör så. Brudar, motorcyklar, knark och saker som sprängs. Vad mer kan man begära? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet oktober 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 porr...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Har den DvDboxen... Den är bra, ja.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Mhm, den duger väl. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Ajajaj vad dyr den var! Vill inte slösa bort min månadspeng hela tiden så jag ska nog önska mig det i julklapp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Jag har Akira - Ultimate Edition - Dubbel DVD (UK Import), har inte sett den än, såg den på datorn för drygt 1 år sedan. Det är samlarobjekt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Jag plockade bort ett par inlägg som gick off topic. Kom ihåg att hålla Er till ämnet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg