K-chan Skrivet juli 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2005 Ska inte även Love HIna komma ut med svensk text till hösten...? Eller...? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet juli 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 3, 2005 Ska inte även Love HIna komma ut med svensk text till hösten...?Eller...? :S Det var väl tänkt så. Tyvärr verkar den dock ha försvunnit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juli 3, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2005 Ska inte även Love HIna komma ut med svensk text till hösten...?Eller...? :S Det var väl tänkt så. Tyvärr verkar den dock ha försvunnit. Vad synd... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet juli 18, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2005 alltså våga vägra svensk subb på anime ..det är ju hemskt !!! det enda rätta är japanskt språk med engelsk subb :) det är så det ska vara lalalala -nunnar på nån slags låt med ett visst svenskt band - Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet juli 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 18, 2005 alltså våga vägra svensk subb på anime ..det är ju hemskt !!! det enda rätta är japanskt språk med engelsk subb :) det är så det ska vara lalalala -nunnar på nån slags låt med ett visst svenskt band - Du får gärna förklara varför det är så "rätt" med _engelsk_ text till ett _japanskt_ verk i _Sverige_. Nu är Du löjlig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juli 18, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2005 Håller med. Att släppa en DVD i Sverige utan svensk text är ju ärligt talat rätt puckat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scorpio Skrivet juli 18, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2005 Jag tycker att anime serier som har under texter ska ha dom på engelska. Detta för att jag tycker det känns fel att läsa texter till anime på svenska. Njae tycker helt enkelt inte det passar det ska vara Japanskt tal. Engelsk textning... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet juli 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 19, 2005 Jag tycker att anime serier som har under texter ska ha dom på engelska. Detta för att jag tycker det känns fel att läsa texter till anime på svenska. Njae tycker helt enkelt inte det passar det ska vara Japanskt tal. Engelsk textning... :)Mycket underligt, som sagt. Jag förutsätter att Ditt modersmål är svenska och då borde väl svenska undertexter vara ganska perfekt, eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scorpio Skrivet juli 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2005 Jo svenska är mitt modersmål. Men när jag spelar spel och ser på tv så är det engelska som gäller kan inte säga varför men det bara blir så. konstigt ja men det e det som jag tycker blir rätt... Som tex. mitt XP är på engelska och alla mina spel är installerade på engelska och alla filmer jag ser på är på engelska eller engelsk text... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juli 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2005 Aha. Då är det ju lätt att se var problemet ligger. Det är en vanesak. Se på en bunt anime med svensk undertext och du blir van vid det med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet juli 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2005 Jo svenska är mitt modersmål. Men när jag spelar spel och ser på tv så är det engelska som gäller kan inte säga varför men det bara blir så. konstigt ja men det e det som jag tycker blir rätt...Som tex. mitt XP är på engelska och alla mina spel är installerade på engelska och alla filmer jag ser på är på engelska eller engelsk text... :S Led av samma "problem" ett antal år, tills nyligen, då jag lärde mig uppskatta svenskan mer. Numera har jag inga problem med svensk textning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Kan ingen uppdatatera listan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet augusti 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 Kan ingen uppdatatera listan?Det skulle jag kunna göra men dessvärre har jag ingen konkret information med exakta datum och månader för nästkommande DVD-släpp. Jag har inte bedrivit något hård detektivarbete kanske men det finns ingen info på de distrubitör- och återförsäljarsidor jag letat på. Jag återkommer så fort jag får mer information. Om Du, eller någon annan, får nys om titlar och datum för Ni gärna meddela mig, t.ex. via ett Privatmeddelande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet augusti 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Uppdaterad! Tack till canzer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
canzer Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 MM lungt men canzer(kräfta syftar alltså inte på sjukdomen) heter jag :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 det står att vissa är utgivna av sandrews, menar dem då att den kommer ut på bio också eller?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 det står att vissa är utgivna av sandrews, menar dem då att den kommer ut på bio också eller?? Nej, de blir utgivna av Sandrews på DVD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet augusti 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 MM lungt men canzer(kräfta syftar alltså inte på sjukdomen) heter jag :DMissade det, mitt fel. Ändrat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
canzer Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 MM lungt men canzer(kräfta syftar alltså inte på sjukdomen) heter jag :DMissade det, mitt fel. Ändrat. Lugna fisken vettu ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
canzer Skrivet augusti 31, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 Kinos resa - Volym 3 2005-11-09 Kinos resa - Volym 4 2005-11-09 Lupin 3: The Fuma Conspiracy 2005-11-09 Samurai Champloo - Vol 4 2005-11-09 Ultimate Manga collection - Limited box set under 2005 iställe för augusti Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet augusti 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 Kinos resa - Volym 3 2005-11-09 Kinos resa - Volym 4 2005-11-09 Lupin 3: The Fuma Conspiracy 2005-11-09 Samurai Champloo - Vol 4 2005-11-09 Ultimate Manga collection - Limited box set under 2005 iställe för augusti Se där, de där var inte där igår. Tackar! (Skicka gärna PM som innan så ser jag det snabbare) ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet september 21, 2005 Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_pro ... 47981&ref= Get Backers Vol 1 (2-disc) tio avsnitt Text: Svenska Ljud: Japanska (Stereo) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 22, 2005 Anmäl Share Skrivet september 22, 2005 http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_produkt.php?lang=&id=47981&ref=Get Backers Vol 1 (2-disc) tio avsnitt Text: Svenska Ljud: Japanska (Stereo) Ooh, den skulle jag gärna köpa. Fast det beror väl på om det innehåller något extramaterial. Med de amerikanska utgåvorna kan man ju dessutom få en fin samlarbox att ha alla DVD:er i... hm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet september 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 23, 2005 Jag skall försöka uppdatera listan imorgon. Det är ett nytt företag som börjar släppa svenska animé-DVD:er men mer om det imorrn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 2, 2005 Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 Dags att uppdatera listan Genma! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg