Genma Skrivet december 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Hm.Är detta dvd'er i hela Sverige,eller...?Kasnke låter dumt,men där jag bor finns det så fp animer <_< Ja, tråden heter ju "Kommande Animé-DVDer i Sverige". :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Någon som vet när chrno crusade kommer? vet att webhallen har vol 1 men jag vill ha alla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Någon som vet när chrno crusade kommer? vet att webhallen har vol 1 men jag vill ha alla. Du snackar om australiensiska eller ameirkanska utgåvan och är därför helt vilse och ska inte vara i den här tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Alla dessa är alltså svensk-textade? Det är en lite fråga som jag tänkte att det är onödigt om jag ställer man jag kunnde inte låta bli. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 någon som vet om dessa kommer ut i videobutikerna? ^^ i stockholm iallafall..? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet december 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Alla dessa är alltså svensk-textade?Det är en lite fråga som jag tänkte att det är onödigt om jag ställer man jag kunnde inte låta bli. Vissa, ja. Dock är ett fåtal endast med svenskt tal, oftaste de billigare som kostar runt 69 kronor. Fullpris-DVDerna har i regel svensk text vad jag vet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 27, 2004 Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 oj... trodde ja aldrig att ja skulle uppleva.. svensk subbade anime dvder... var bergis på att man skulle dubba alltihop till svenska Slutsats: än finns det hopp för oss svenskar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dunderklumpen25 Skrivet januari 29, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2005 Hallloj! Jag har sett att de nu har fram till vol. 4 (UK-import) i Love Hina serien på SFbok, men de verkar ännu inte ha fått in vol. 4 på Webhallen (de har de andra som UK-import). Någon som vet om man kommer kunna få de fyra filmerna Region-2 kodade också? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gladkaka Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 hmmmm.... Jag undrar när Final Fantasy Unlimited 3 och upppåt ska komma, 1 och 2 kom ju för ett tag sen.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haldir Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Är Tokyo Godfathers bra? Vad handlar den om? Är den våldsam? (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Är Tokyo Godfathers bra? Vad handlar den om? Är den våldsam? (?) http://www.anime.se/forum/viewtopic.php ... godfathers Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet mars 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Nu är listan uppdaterad med de senaste datumen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Jag kommer gråta floder, floder av lycka om de släpper alla 113 avsnitt av Galaxy Express 999 med japanskt tal och svensk alternativt engelsk text. Det är ju nästan så man blir stolt. Fast man önskar ju ändå att de tagit typ Captain Harlock först. Men man kan ju inte få allt. Mer Reiji åt folket! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet mars 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Jag kommer gråta floder, floder av lycka om de släpper alla 113 avsnitt av Galaxy Express 999 med japanskt tal och svensk alternativt engelsk text. Det är ju nästan så man blir stolt. Fast man önskar ju ändå att de tagit typ Captain Harlock först. Men man kan ju inte få allt. Mer Reiji åt folket!De Galaxexpressen-DVDer som släpps nu är desvärre de med svensk tal (gissningsvis är det den uppfräschade boxen som släpps som lösa DVDer). Om de planerar att släppa DVDer med japanskt tal vet jag tyvärr inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet mars 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Listan uppdaterad, kommentar återfinns på startsidan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akatsuki Master Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 Va!? Svenska anime... ;) (jag är visserligen lite efterbliven) Trodde aldrig att det skulle hända! >.< Hoppas det blir bra dubbat och bra textat... B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet mars 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Va!? Svenska anime... ;) (jag är visserligen lite efterbliven) Trodde aldrig att det skulle hända! >.< Hoppas det blir bra dubbat och bra textat... B)Jodå och detta är bara början. Både Enima och Sandrew Metronome kommer släppa mycket mer i framtiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dachek Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Någon so vet om det har en hemsida med mer info om deras framtida releaser? har försökt att söka både på nätet och på Eniro men det verkar inte finnas någon info om dem någonstans. /Jakob Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Svensk utgåva från Emina av Last Exile Volym 1 & 2 har nu släppts. Finns att köpa via t.ex. Discshop. Källa: Last Exile - Volym 1 http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_pro ... 4728&&ref= Last Exile - Volym 2 http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_pro ... 5191&&ref= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qicroma Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Det där Vipire Hunder D: Bloodlust har jag haft sen 2003. E det en annan version eller.... Jag har en med engelsk tal Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Qicroma: Ja, det är det. Den här har svensk text. Att det skulle vara något annat ljudspår kan jag inte tänka mig. Såtillvida att man inte gjort en svensk dubb. Något Japansk existerar vad jag vet inte över huvud taget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet april 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Det är möjligt att det finns ett japanskt ljudspår på någon nyare utgåva av Vampire Hunter D:Bloodlust men engelska är orginaltal, precis som kenshiro_sprängs säger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet maj 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 29, 2005 Listan uppdaterad 2005-05-29. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 5, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2005 Hur stor är chansen att någon av de äldre Studio Ghibli filmerna kommer komma med svensk text? Till exempel Laputa - Castle in the Sky? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet juni 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 5, 2005 Hur stor är chansen att någon av de äldre Studio Ghibli filmerna kommer komma med svensk text? Till exempel Laputa - Castle in the Sky?Jag tror det inte är helt omöjligt att de kommer släppas i Sverige med tanke på att Spirited Away har gått på bio och släpps på DVD här redan. Dessutom kommer 'Howls flygande slott' till de svenska biograferna i September. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg