Vicious Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 I den här tråden kommer mina bilder lägas upp hädanefter, så slipper vi spammning. Jahapp, här kommer en liten bild. Vet inte vad jag ska säga... låt bilden tala om för er vad den föreställer!^^ http://img.photobucket.com/albums/v480/Rither/TimeIsRunningOut.jpg Bråka inte med henne! Hon vet inte vad hon gör! http://img.photobucket.com/albums/v480/Rither/PsychoGirl.jpg Skulle bli en serie som skulle heta Syndicate Zero. Men orka jag? Nej! http://img.photobucket.com/albums/v480/Rither/Syndicate_Zero.jpg Håll till godo!^^ B) Här är de nya bilderna! Uzumaki Naruto Fanart: Läste i Shonen Jump och fick lust å rita honom helt enkelt. Söt tjej: Kollade på en hårfärgningsbox och blev inspirerad av den tjejens frisyr. Så jag moddade om den lite och vips, det här. Wallwalk: Idén bara ploppa upp när jag designade tjejen ovan. DeviantArt ID: Detta är ett ID till Deviantart helt enkelt. Ska på nåt sätt föreställa mig.^^ Det var allt för denna gång. Enjoy.[/img] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Snygga bilder gillar den andra bilden på tjejen... ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Gillar bilderna starkt, snygga som f*n. En fråga bara, lite off-topic men ändå: Är "what better place then here, what better time than now" = Rage Against the Machine - Geurilla Radio? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 sköna bilder, dom två första va ju myspys :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Thosen: Mm, hon är riktigt grym!^^ Mr Fantasy: Helt rätt! RATM - Guerilla Radio! S jävla bra låt! Tyckte den textraden passa in där. Ebba: Hehe, jo jag har märkt att du gillar de lite mer "extrema" bilderna. Med tanke på ditt DA Gallery.^^ Alla: Tack för att ni tog er en titt! Alla kommentarer uppskattas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Gillar bilderna skarp Vicius^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Tackar, tackar! Men jag stavas Vicious! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Tackar, tackar! Men jag stavas Vicious! Oupps!! Sorry.. Vicious.. men du.. Vad det pistoler du ville ha i serien? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 JA! Eller, jag kan typ vara vapen expert/nörd. Jag är nämligen tokig i allt som går att avfyra! Guns, I need guns!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Mr Fantasy: Helt rätt! RATM - Guerilla Radio! S jävla bra låt! Tyckte den textraden passa in där. Mmm.. Sant, fast dom har gjort bättre! En annan sak bara, märkte det nu, men han på korset, hans vänstra arm verkar vara lite längre en den högra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Håller med mr F.. längre OCH smalare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 ja. jo, jag vet, men det felet upptäckte jag inte förrän den var typ klar. Så jag sa till mig själv: Den andra armen är bara mer sträckt, och mindre p.g.a blodförlust! Denial! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Den översta bilden var väldigt bra. Härlig känsla i den. men se över det där med armarna som sagts. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Då var det uppdaterat å klart. Kolla första inlägget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Dem bästa (av dem nya) var Naruto och andra bilden på tjejen. Skälet till varför jag tycker det är nog för att dem var skuggade medans dem andra två inte var det. Det var ett tag sedan man såg lite Vicious art här, men du har inte tappat känslan för att rita den saken är klar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 DET VAR JÄTTE SNYGGT! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Helt underbart, jag gillar din stil också....jag vill se mer bilder från dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Tackar allesammans! Anledningen till att vissa inte är skuggade är för att de ska bli färglagda. Mr F: Tackar, men tyvärr äger jag ingen scanner så mina uppdateringar kommer trögt. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg