manik Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Yesbox hett! Geten är stolt över dig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 De nya sidorna var väldigt bra! Gillar speciellt rutan när den där killen blåser huvudet av den..Ehh...andra killen ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Snygg bild Zaffe! Gillade blyertsversionen bäst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Riktigt snygga bilder...håller med PC. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Jag håller med blyerts versionen var snyggare. Dock hade tusch sina fördelar den också, t.ex. Japs skosula ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Snygg bild Zaffe! Gillade blyertsversionen bäst. jo, jag gillar den oxå bäst, har alltid gillat skissiga bilder bäst, men jag gorde tushen av 3 anledningar! den största, jag hadde tråkigt, 2 ville testa min nya skrivare maximalt! 3 om nån skulle få för sig att vilja färglägga lr nåt, så är det bara fritt fram! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Mer fanart! ^^ Angående fanart och dylikt. Så undrar jag hur det går för Japs och färgläggningen av framsidan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 jo, jag lär göra mer fanart nån gång^^ när storyn utvecklas lite till Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Jag planerar på att göra FanArt till den här serien, dock så har jag svårt att välja VEM/VILKA som jag vill göra fanarten av. Eller hur bilden skall vara, strid eller pose? Eller kanske en fanart serie sida? Möjligheterna är många, men som sagt är det svårt att välja Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Ursäkta frånvaron, har vart utan internet hela veckan. *ångest!* De nya sidorna är bra, du börjar få rutin nu. Men du hastar iväg lite för fort tror jag, den nya uppdateringen ser alldeles för skissig ut, jämfört med dom andra sidorna. Gillade senaste sidan, hehe "rekyl". :D Hmm, du kanske ska gå vidare lite i storyn nu också? Det börjar stå lite still, killen dör, reser, dör igen, reser sig. Men annars så var det som vanligt helt suveräna sidor! Åsså har ju en missat dom fanarts som kommit upp också! Zaffes bilder, riktigt grymma! Fast jag gillar blyerts skissen bättre än tuschen, som alla andra verkar göra. Poserna är helt underbara och man kan riktigt känna spänningen! Du har blivit bättre! Keep it up! PS, jag bugar djupt! Du har en enormt grym stil, jag gillar den verkligen! Bilden känns fri, tack vare deras dynamiska poser. Både Hellis och Ebba blev riktigt härliga. Du får allt ta och lägga upp lite fler bilder här, jag vill se mycket mer av dig! WAAH! Det snöar! *springer ut* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Kan vi vänta oss nya sidor till helgen som vanligt Hellsinger? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Jarå.. Det tror jag ^^ Jag har några sidor på gång... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 YaY mera sidor muhahaha mera sidor >:( :D ;) snart ska jag fira min födelse dag också :D trevligt att läsa lite Anime[dot]se/thecomic ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 tyvär så tror jag inte det...jag är nämligen sjuk...så hellis kan inte scanna...sry hellis... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Gillar det nya...^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 najs najs, uppdatering hade man väntat länge på nu ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Wunderbar! De nya sidorna var undersköna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Ah nya sidor *drooooool* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 åhå, en liten uppdatering, så trevligt. Du verkar ha minskat antalet rutor på varje sida, jag tycker det inte händer vidare mycket på någon av dom, man måste lägga ihop ett antal för att få något sammanhang. Lägg ner lite mer tid på sidorna, få dom rika på händelser och handling! Dom två senaste här, övergången mellan dom var förvirrande. Hellsinger ser först överraskad och glad ut att se Herid, men på nästa sida är han skitsur och hotar honom. Det hade kunnats göra lite snyggare. Jag saknar detaljrikedom också. Så mitt råd tills nästa uppdatering är sålunda: Lägg ner mer tid, satsa på kvalité, jag lovar att vi kommer njuta av att se en välarbetad nästa uppdatering av serien! Åsså var det bilden också. Enkel, men bra. Jag gillar posen på mechan, riktigt grym, designen är grym också, den ser oerhört grym ut! På återseende! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Hehe, ja Herid klagar på röran, snart storrensar han väll ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 27, 2004 Haha! Nuså.. Jag tror jag fått ordning nu.. Eller?.. Jag blev i alla fall nöjd med designen på elgen ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 27, 2004 Anmäl Share Skrivet november 27, 2004 Fortsatt bra....helt enkelt underbart^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 27, 2004 Anmäl Share Skrivet november 27, 2004 okej, när jag menade att herid skulle storrensa, menade jag inte att han skulle rensa mig ^^ jag tycker du ska fortsätta i den här stilen, med många rutor på en sida! det utvecklas mkt fortare då! och ja Elgen blev het ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 27, 2004 Anmäl Share Skrivet november 27, 2004 Jag älskar den sista rutan,' Och de värsta av de alla..Hackers..' Ruskigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 27, 2004 Anmäl Share Skrivet november 27, 2004 Ja nuså! Ordning å reda! Nu ser det genast MYCKET bättre ut! Sidorna är detaljrika och du har också med snyggare effekter än förut. Elgen blev riktigt bra. Så, till nästa uppdatering skulle det va kul å se lite bättre bakgrunder! Åsså lite mera bearbetad skuggning! jag kanske låter tjatig, men jag kommer alltid att tjata på nåt och jag kommer alltid att ställa högre krav på dig! För ditt eget bästa! ;) Ännu en gång, jättebra uppdatering!:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg