zaffe Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Jag vill ha fler sidor snarast möjligt! när tror du att du kan uppdatera senast? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 I helgen som vanligt =P men det är seriöst jag snaka med honom lite på Messenger förut här om dan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Fighten har startat...mycket bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 :D undrar när vi biroller kommer med . . . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Kommer säkert nån gång...men tänk inte så mycke på det gläds istället åt att få läsa denna underbara serie, biroller kommer säkert när det passar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 jag vet jag vet :P :P klart man njuter! Jag åt upp en hel påse chips till dem två sista sidorna!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Toppen men vill ju också va me ja kan ligga där utan huvu bara ja ä me på en sida ellr en ruta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 vilken härlig serie det är. sitter och väntar på att de andra delarna ska komma snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 bra sidor, japs fick så han teg, hehe... hrmmm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Gillade dem två sista sidorna skarpt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Hellis, jag är riktigt imponerad över vilka framsteg du gör. Varje sida är ju bättre än den förra. I den här takten kommer du ju att teckna som proffs för shonen jump innan nästa maj Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 ah, gillar dom två nya sidorna... men vart tog jag vägen ;_; nåja, som sagt, du tecknar ju ba bättre o bättre hela tiden ^_~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 utmärkta sidor som vanligt hellis! Riktigt bra, det är fart i serien nu, bra tempo. Men var jag tvungen å få stryk så fort? Hmm... Vad Hellis ska träna på: Effekter. Schwing! Paff! Smack! Sånt. Inte bara med ord dock, utan, du vet, ljusglimtar och swingar och sånt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 wiee~~ underbart ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Vad Hellis skall träna på: Effekter. Schwing! Paff! Smack! Sånt. Inte bara med ord dock, utan, du vet, ljusglimtar och swingar och sånt. och möjligen lite dynamiska poser och vinklar! antar att mn får vänta tills nästa helg innan man får läsa mer :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Helt underbart! Vid seriens slut kommer du att vara jätteduktig, om du fortsätter i den här takten med framstegen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 OoOh, riktigt äkcligt snyggig bild av psychocaptain o_O! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Jag håller med Ebba, riktigt snygg var den! Hellis min är ju den bästa ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Jo riktigt jävla snygg var den! nu måste jag oxå göra en fanart bara för det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Håller med dom andra, den va riktigt läcker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 vill bara säga det att ja håller med de andra...mycket snygg bild psychocaptain! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Tack så mycket! Är själv ganska nöjd :D Man blir väldigt inspirerad av Hellis serie! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 jo absolut, håller just nu själv på med en fanart! är nog klar senare idag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Awww... Tackar ^^ Inspiration? Alla får göra fanart. Det spelar ingen roll hur bra ni är.. All fanart är bra fanart i detta fall Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 bra, min fanart är uppe! Heta nya sidor oxå, fan vikken rekyl på vapnet ^^ hope that worm STAY dead this time XP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg