zaffe Skrivet oktober 30, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2004 Brade... Hur långt har du kommit japs? in på msn fgs föresten!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 30, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2004 skitspännande hellis! riktigt bra actionscener, skulle dock vilja ha lite mer dynamiska kameravinklar och lite mer "fart" på karaktärerna, försök å fånga hastigheten mer. rik´tigt bra cliffhanger, man vill så GÄRNA se fortsättningen! Gillar ebbas rustning, riktigt cool. but where am I during all this? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 30, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2004 ah, äntligen uppdaterat =P gillar det, de blir ba bättre o bättre... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 31, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 :D tack allihop Umm.. Själv blev jag väldigt nöjd med just Ebbas karaktär och vicius: "Dont worry, everybody have their moment to shine.." La ni märke till golfbilden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 hehe... Gödsel^^ coola actionsekvenser indeed, och bilden på ebba i sista sidan var fan bra gjord! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Riktigt bra och blir bara bättre. Gillade speciellt svärdeffekten när mask höggs av... =) i like =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Fantastiskt! När börjar du ge ut tidningen, Hellis? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Skön serie! Mer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Haha, längesedan jag skrattade så mycket, fullkomligt älskade gödsel kommentaren :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Måste säga att det syns att du har utvecklats mycket i tecknandet, eftersom ingen annan ännu har sagt det ännu, vad jag vet... ;) BTW: Gillade fortsättningen skarpt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Jag är inte sen att följa trenden, så jag säger som alla andra. Bilden på Ebba, sista sidan. Gödsel snyggt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 mycket ski...=) blir bättre och bättre..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Har för mig att någon mer har kommenterat.. vert tog den vägen.. Den nya snubben.. hmm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Det drar ihop sig till fight.... Fortsatt bra, väntar spänt på fortsättning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 meer XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 nu är det dags för mig att börga skriva här.. jag...vi vill se mersynd att du glömde penan här... men du vet vad jag tycker... jag älskar den... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 jag ler från öra till öra! wohoo, jag är där, och jag har pistoler! skitbra hellis, fortsätt fortsätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 faen va gutt att den har uppdateras! Och nu är den faen mycket bättre än början! COOLT nu får jag också lust att tecnka =P rita rita bäver pipa . . . . . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 Nu börjar den bli intressant (eftersom jag träder in igen). Mycket bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 da ultimata egot =P ^^ men men jag tycker att du ska lägga up ett ton mer sidor nu hellis . . . annars tänker jag mobba dig i resten av mitt ynkliga lilla liv!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 Vad ni än säger och vad som än händer är zaffe den hetaste karaktären i den här serien XP slår vad om att jag är den enda som cosplayat denna serie XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 är han killen med den kolosala hammaren? Isåfall är Japs coolast! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 om jag är det? ne jag är han med solbrillzen och katanan of course! Japs är han med "släggan" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 nejnejnej, Vicious är ju klart grymmast! Diskret, men ändå våldsam. Farlig och galen. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Jag vill ju komma med.... Exakt! var är Narutosarna!? Riktigt skön serie... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg