Doddis Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 men lilla Shadow Naruto nu snackar vi vad som är inne NU inte då =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 men lilla Shadow Naruto nu snackar vi vad som är inne NU inte då =P *host* vem e det som e liten? och jag tror faktiskt att, speciellt, out of order fortfarande e liten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 S N: Out of order är proffsigt tecknad och är nog (uppdateringstiden till trots) nog min favorit.. Mushroom power var ju då mitt verk och nostalgins frukter är ju en super rolig serie^^ MEN det gör väl inte den här tråden mindre poppis.. ELLER HUR?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 Rätt sagt Hellis :) S N och Doddis, ni är båda små så det är ingen ide att bråka om det :) Online serier är ingen tävling det är något man gör för att man vill helt enkelt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 Sida 10 är helt klockren! Jättebra namn på 'teknikerna'. ^______^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 Danke danke ^..^ Jag har tre sidor klara till helgen minst men nu till en annan grej: nämligen tävlingen! Regler: Huvudpersonerna ska vara med (rättsjälvklart) Samt titeln: Anime.se THE COMIC! (eventuelt "SERIEN") Sen så ska helst vara med lite andra figureer men de bör hållas i bakrunden. Då huvudpersornerna är de som ska synas Pris!? skryt rätt och självklart den stora äran att vara artisten bakom seriens framsid ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 Låter intressant, ska nog försöka göra ett bidrag! (lovar inget) skare va färg lr? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 Låter intressant, skall nog försöka göra ett bidrag! (lovar inget)skare va färg eller? Får gärna vara i färgUpp till var och en Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 Nu har jag läst serien "i smyg" ett tag och kände att jag verkligen måste kommentera, gillar idén och hela serien skarpt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2004 ^__^ Ojojoj... Ännu en.. Nu är mitt liv fullbordat (notera: jag har inte så höga mål i livet^^') Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet oktober 14, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2004 jalla jalla vill läsa mer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Dem senaste var ju asroliga! Fortsätt i den stilen Hellsinger :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Riktigt bra serie!! Ser fram emot nya sidor! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 No pressure, men vare dom nya sidorna? skulle gärna villja läsa dom! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 Sorry för förseningen. >.> Får troligtvis upp en sida eller.. WTF! 5 sidor!.. på lördag <. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 Haha bra stil du har men när kommer ja i serien? hoppas jag är med på en sida iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Bao.. Hur blev det med mina framsidor >.< Jag måste ha en framsida! Alla som vill lägg upp era förslag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 eeh... Ärligt talat hadde jag helt glömt bort det! men jag antar att jag kan börja med den nu, har ändå inget annat för mig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 eeh...Ärligt talat hadde jag helt glömt bort det! men jag antar att jag kan börja med den nu, har ändå inget annat för mig! Du har ju glömt bort allt, min karta, Hellis framsida... Hehe... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Jo du herid, har faktiskt börjat med din mer än 2 ggr, och slängt bort vad jag gjort pga att det blev så fult, men din karta arbetar jag med hoss farsan där jag har din skiss! ja ha, jag är klar med mitt bidrag, men jag tänkte att någon annan kanske vill färglägga (orkar nämligen inte själv) förlåt för den ganska låga kvaliteen, jag ville bli klar så fort som möjligt! här är en stor variant för dej som kanske vill färglägga! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Tackar zaffe... Fler bidrag behövs annars vinner han på walkover.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Anser att den är fullt värdig som framsida men kan alltid varabra att ha flera att välja på.... Någon kanske lyckas överträffa zaffe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Ja om man va gudomligt bra på rita kunde man nog också försöka med en framsida. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 När är deadlinen? det står kanske redan men jag sitter på ett modem som är väldigt mkt segare än ett 56k så jag orkar bara inte leta! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 heh jag ska nog försöka mig på att färglägga. vil ju bidra med något när man är med ju ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg