Skatan Milla Skrivet oktober 10, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2004 1000 hits, hur känns det Hellis :) Den här serien blir ju bara populärare för var dag som går, och det är den värd tycker jag, eller vad säger ni andra en stor applåd till Hellis tappra arbete med den här serien. *applåd* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2004 Goot! Fler? Alla är välkomna att försöka Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 10, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2004 *applåd* snaka om flitigt arbete! Anime.se ligger ju just nu etta på Serie Top 5 den bästa serien hittils! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet oktober 10, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2004 JA JAG har en BIROLL! om det inte skulle va för mkt skulle jag vilja ge ett försök på framssidan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 10, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2004 Yay! Det är jag! :D Hm, framsida... kanske det kanske... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 PC: Du har en biroll.. KANSKE! (och Sn det samma gäller dig, KANSKE! =P) SÅ hittils har jag vicious ,S NAruto och pshyco captain som möjliga kandidater Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Nu har jag läst alla sidorna. Fräsigt! Fortsätt så här Hellis så blir du gradvis bättre på att teckna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Nu har jag läst alla sidorna. Fräsigt! Fortsätt så här Hellis så blir du gradvis bättre på att teckna. Nää.. Gradvis? Trodde det var magi och sa plopp så var du superb :( :O ;) Edit: Ville bara tacka alla som stöder serien^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Bara älskar din serie hellis! du kan ju göra flera kapitel, förminska till typ a5, häfta och sälja för typ 20 spänn om inte mer. jag skulle köpa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 um vem skulle köpa om förutom dem från Anime.se? Inte för att vara negativ men att den är så popis här är nog lite pågrund av att det är just Anime.se och vi får ju den gratis här =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Oh OH! Sena slicken! I like! Men var är beatnick-göran? Nåja, riktigt kul, bra och blir bättre för varje sida. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 um vem skulle köpa om förutom dem från Anime.se? Inte för att vara negativ men att den är så popis här är nog lite pågrund av att det är just Anime.se och vi får ju den gratis här =P Umm JAg skulle lika gärna kalla the forumfighters eller nåt.. alla som har lite humor och har varit på ett forum mer än 2 gånger lär känna igen skämt som DÖ SPAMMER! och "ISP banner" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Umm JAg skulle lika gärna kalla the forumfighters eller nåt.. alla som har lite humor och har varit på ett forum mer än 2 gånger lär känna igen skämt som DÖ SPAMMER! och "ISP banner" Det är mycket möjligt att det skulle funka, men jag tror nästan inte det ändå. Som Doddis säger så har populäriten mycket att göra med att serien handlar om just Anime.se. Så... du får nog allt nöjja dig med att vi på anime.se älskar den ^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Umm JAg skulle lika gärna kalla the forumfighters eller nåt.. alla som har lite humor och har varit på ett forum mer än 2 gånger lär känna igen skämt som DÖ SPAMMER! och "ISP banner" Det är mycket möjligt att det skulle funka, men jag tror nästan inte det ändå. Som Doddis säger så har populäriten mycket att göra med att serien handlar om just Anime.se. Så... du får nog allt nöjja dig med att vi på anime.se älskar den ^^, Så sant.. JAg förklarade abara att humorn inte var helt intern.. Btw.. FEAR THE FROG! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 or the grog hehe förresten den där grodan på din avatar kommer den ifrån SGT FROG? karnse ska läsa den . . . när jag väntar på att den här serien uppdateras menar jag ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 GW, det var rolig läsning! Ser att jag inte är med dock, du får nog bättre dig lite om du inte ska få en permban ;) *MÄRK MITT SKÄMT!* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Umm.. Regler för framsidan.. Alla i the "art squad" måste vara med..öghhh.. Och minst 3 andra från det som hittils har visats.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 förresten den där grodan på din avatar kommer den ifrån SGT FROG?karnse skall läsa den . . . när jag väntar på att den här serien uppdateras menar jag ;) Ja visst gör den det! Sgt. Frog ligger på min toplista bland manga - absolut läsvärd, och otroligt rolig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 hehe oki skulle va gutt om du kunde PM´a storyn och karnse scana typ 6 sidor eller så. Då kan jag få lite mer "kåll" på om jag verkligen vill hat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Din serie är riktigt bra och rolig, fortsätt! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Hmm, en av de mystiska birollerna påminner allt lite om mina gamla avathar... Kanske skall börja använda den igen.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 vill ha meeer ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 Jasså.. Är den så poppis.. Jamen visst kommer det mer.. Förhoppningsvis uppdaterad imorrn^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 ARGH är det så svårt för dig att få beröm? hörni ni som diggra den här tråden hjälps åt lite att få in budskapet att vi är GALNA I SERIEN så skulle det vara bussigt =P men seriöst den är mest popis på hela forumet ! mer mer mer mer mer mer . . . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 den behöver ju inte va mest poppis?! japs (eller va det zaffe..har ingen aning!) har gjort en grymm serie "out of order", som (no offence hellis) är riktigt proffsigt tecknat....mushroom power är oxå poppis och en hel massa andra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg